Greece All Over Me

Tips and Tricks: Μαμά και κόρη στην Τήνο

Γράφει η Πηνελόπη Διονύση

Να ‘μαστε λοιπόν , δυο κορίτσια, ενα σακ βουαγιάζ , μια παιδική τσάντα με την πριγκίπισσα Σοφία , τα εισητήρια στο χέρι και το καράβι να μας περιμένει στο λιμάνι της Ραφήνας.

Αναχώρηση 8:00 το πρωί , άφιξη στην Τήνο 11:30. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού γνωρίσαμε την Αναστασία και τον Δημήτρη, μάθαμε να παίζουμε UNO, φάγαμε 2 πακέτα γεμιστά Παπαδοπούλου , μαυρίσαμε τις άσπρες κάλτσες μας, χαζέψαμε τους γλάρους από το παράθυρο, κουνηθήκαμε στο Κάβο Ντόρο και πριν προλάβουμε να βαρεθούμε, σταθήκαμε θαρετά στην μπουκαπόρτα έτοιμες γαι τις πρώτες μας διακοπές μαζι, μαμά και κόρη.

Παμε στο δωμάτιο , αφήνουμε πράγματα και ξεκινάμε βόλτες. Προτεραιότητα η θάλασσα. Αγιος Φωκάς λοιπόν , οργανωμένη παραλία , παχιά άμμος , καθαρή εννοείται , δίπλα στην χώρα με εύκολη πρόσβαση. Υπάρχει αστική συγκοινωνία στο νησί που εξυπηρετεί , αλλά και το ταξί είναι ένας οικονομικός εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης. Παίζουμε λίγο , κάνουμε δυο βουτιές και επιστρέφουμε στην χώρα για μαμ.

Αρχίζουμε να κόβουμε βόλτες στα υπέροχα γραφικά σοκάκια και πέφτουμε πάνω σ ένα μικρό μαγαζάκι “το έδεσμα” . Πιτογυράκια λοιπόν, μπυρίτσα και υπέροχο σέρβις , αφού όση ώρα καθόμαστε στο μαγαζί έφεραν για την μικρή χρώματα και χαρτιά να ζωγραφίζει. Ας γυρίσουμε σπίτι να κάνουμε τα μπάνια μας να ραντιστούμε με τα αντικουνουπικά μας και να ξαναβρούμε για απογευματινές τσάρκες .

Το πρόγραμμα έχει κούνιες κούνιες κούνιες και μαντέψτε, ναι , πάλι κούνιες . Και για να με καλοπιάσει να την πάω και την επόμενη μέρα στις κούνιες , δέχεται να με πάει για απογευματινό τσιπουράκι σ ενα υπερχοχο μαγαζί κυριολεκτικά κρυμμένο κάτω απο σκάλες. “Το κυριακάτικον” λοιπόν και ένα τσίπουρο για την μαμά και μια μπλε πορτοκαλάδα για την πονηρή κόρη. Συνεχίζουμε την βόλτα μας , παίρνουμε τα καθιερωμένα παιχνίδια μας , τρώμε τα παγωτάκια μας από τον “Μεσκλιέ” και ενώ είμαστε στον δρόμο προς το δωμάτιο απολαμβανουμε το βραδινό μας γεύμα στο “Λιμάνι”. Κατάκοπες πέφτουμε για ύπνο αφού πρώτα έχουμε δροσιστεί με μια μπυρίτσα στον υπέροχο κήπο του καταλύματος μας “Πράσινο Όνειρο”.

photo @giota.krg

Επόμενη μέρα και επισκεφτόμαστε ξανά τον Αγιο Φωκά, φοράμε μάσκες βατραχοπέδιλα και κάνουμε ενα μικρό χαμό! Γυρνάμε στο δωμάτιο μαγειρεύουμε φιογκάκια και ξεκουραζόμαστε γιατί έχουμε ραντεβού με τις κούνιες το απόγευμα! Έτσι κ γίνεται αφού πρώτα επισκεφτόμαστε την Μεγαλόχαρη , ανάβουμε τα κεράκια μας , κάνουμε τις προσευχές μας φωτογραφιζόμαστε στο κόκκινο χαλί και κατηφορίζουμε στα τουριστικά μαγαζιά .

photo @lenasparis

Κάνουμε μια στάση στο “μικρο καφέ” πίνουμε μια ΝΗΣΟ (τοπική μπύρα )και χαζεύουμε τους περαστικούς. Συνεχίζουμε την εξερεύνηση που λέει κ η μικρή, ανακαλύπτουμε όμορφες γωνιές και καταλήγουμε παλι στις κούνιες και εννοείται στο “έδεσμα” για μαμ. Σαν να μας επισκέφθηκε ο πρώτος ύπνος , οπότε ποδαράκια στον ώμο, σπιτάκι , ντουζάκι , μίκυ μάους και νάνι….zzzzz

Αυτη η αγαπημένη καλοκαιρινή ρουτίνα συνεχίζεται και τις επόμενες μέρες.

Μαγαζί που ξεχωρίσαμε “Ο αντίλαλος”. Διώροφος χώρος γεμάτος βιβλία, ήπιαμε τον καφέ μας διαβάζοντας μαζί με το παιδί, αφού εχει και καταπληκτικά παραμυθία.

Έτσι χωρίς να μετακινηθουμε απο την Χώρα γεμίσαμε την εβδομάδα μας με όμορφες εικόνες , περιπάτους , βουτιές, κουβέντες με τους ντόπιους . Δημιουργήσαμε στέκια , βγάλαμε φωτογραφίες και κυρίως μάθαμε και οι δύό μας , πως μία μαμά και μία κόρη γίνονται το καλύτερο παρεάκι για κοριτσίστικες διακοπές.

photo by @kostasboukou

Featured photo @mary.mess

© 2018, Travel Vibe Crew. All rights reserved.

Travel Editor

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.