Europe Stories Ιταλία

72 ώρες στην Ρώμη: Τι πρέπει να κάνεις

Ρώμη, η αιώνια πόλη, η πόλη που θα ήθελα να μείνω!
Τι καλύτερο λοιπόν από ένα τριήμερο στην πρωτεύουσα της Ιταλίας να εξερευνήσουμε την πόλη και να ανακαλύψουμε τα μυστικά της. Viνa Roma!

photo by @thewolf0ftravel

Μέρα 1η:
Προσγειωνόμαστε στο αεροδρόμιο Ciampino μετά τη δίωρη πτήση μας από την Αθήνα, και κατευθυνόμαστε έξω από το terminal για να επιβιβαστούμε σε ένα από τα πούλμαν ιδιωτικής εταιρείας, που θα μας οδηγήσει στο κέντρο της πόλης. Τα πούλμαν αποτελούν τον πιο φθηνό τρόπο για να φτάσεις στο κέντρο, το κόστος ανέρχεται σε 9€ μετ’ επιστροφής, ωστόσο πάντα υπάρχει η επιλογή του ταξί που το κόστος είναι περίπου 35€.

Το ξενοδοχείο μας βρίσκεται στο κέντρο της πόλης κοντά στην piazza di Spangia. Και αφού αφήνουμε τις αποσκευές μας, πρώτος μας σταθμός στην πόλη είναι το Βατικανό. Το Βατικανό είναι ένα ανεξάρτητο κράτος το οποίο ιδρύθηκε το 1929 και είναι το κέντρο της Καθολικής Εκκλησίας. Ο πιο εύκολος τρόπος για να φτάσουμε ήταν το μετρό, στη στάση Otavviano, και στη συνέχεια περπατήσαμε για περίπου 5’ μέχρι την είσοδο του Βατικανό.

photo by @marina.cleo

Τα εισιτήρια μας τα εκδώσαμε ηλεκτρονικά γιατί οι ουρές είναι συνήθως πολύ μεγάλες και θέλαμε να αποφύγουμε την αναμονή. Το κόστος του εισιτηρίου για τα μουσεία του Βατικανό και την Sistine Chapel ξεκινάει από τα 21€ και φτάνει μέχρι τα 33€ το άτομο, αν επιλέξεις και ξεναγό. Μετά το τέλος της ξενάγησης, απαραίτητη η επίσκεψη στον τρούλο της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου – είσοδος δωρεάν- για την ωραιότερη θέα της πόλης.Πολλά τα σκαλιά αλλά αξίζει τον κόπο, για να βγάλεις και φωτογραφίες για το Instagram!

photo by @serenacphotography

Επόμενη στάση μας το Castle Sant’Angelo για όμορφες φωτογραφίες και διασχίζοντας τη γέφυρα, βρισκόμαστε στην περιοχή Ponte. Απαραίτητη η στάση στο Casa & Bottega για το φημισμένο γλυκό μιμόζα και φυσικά gelato, στο Gelato del teatro- Via Die Coronari 65, το πιο γευστικό παγωτό της πόλης. Extra tip: Δοκιμάστε οπωσδήποτε βανίλια Μαδαγασκάρης & φιστίκι, με ευχαριστείτε στην επιστροφή σας!

Περπατώντας στα γραφικά στενά, φτάσαμε στη διάσημη Piazza Navona, γεμάτη καφέ, εστιατόρια και πλανόδιους ζωγράφους που την μετατρέπει σε υπαίθρια γκαλερί. Μετά την πλατεία, κατευθυνθήκαμε στο Πάνθεον, που αξίζει να το δει κανείς, ειδικά αν η μέρα είναι βροχερή που η εικόνα στο εσωτερικό σε ανταμείβει. Η είσοδος είναι δωρεάν. Βγαίνοντας όμως από το Πάνθεον, δε θα μπορούσαμε να αντισταθούμε σε ένα λαχταριστό σάντουιτς στο L’Antica Salumeria. Στη συνέχεια βρήκαμε τη Via Seminario που μας οδήγησε στη Via Del Corso . ‘Ώρα για shopping therapy στα αμέτρητα καταστήματα της πιο εμπορικής οδού
στη Ρώμη.

photo by @davidinobu

Το τέλος της μέρας θα μας βρει για φαγητό στο «Maccheroni», Piazza delle Coppelle 44, να
γευτούμε εξαιρετικά αυθεντικά ζυμαρικά. Αξέχαστη η γεύση της αματριτσιάνα και της
καρμπονάρας, με αυγό φυσικά κ όχι κρέμα γάλακτος.

Μέρα 2η:
Την επόμενη μέρα ξεκινώντας από την Piazza di Spagna ,ανεβήκαμε τα ισπανικά σκαλιά κ βρεθήκαμε στην εκκλησία Triniti dei Monti, απολαμβάνοντας τη Ρώμη σε ένα ακόμα πολύ ωραίο σημείο. Στρίβοντας αριστερά κινηθήκαμε προς τον λόφο Pinchio, με ωραία θέα της πόλης από ψηλά. Σε αυτόν τον λόφο θα βρείτε το πάρκο της Villa Borghese, όπου οι Ρωμιοί κάνουν τη βόλτα τους και αν κάποιος επιθυμεί να επισκεφτεί την gallery της Villa’s, την τελευταία Κυριακή κάθε μήνα έχει δωρεάν είσοδο. Κάτω από τον λόφο Pinchio είναι η Piazza del Popolo, όμορφη πλατεία με έναν από τους ωραιότερους οβελίσκους της πόλης.

Κοιτάζοντας από τα βόρεια προς την πόλη, τρεις δρόμοι σχηματίζουν τη λεγόμενη τρίαινα, η Via del Corso στο κέντρο, η Via Ripetta αριστερά και η Via Babuino δεξιά, που περπατώντας τη φτάσαμε ξανά στη Piazza di Spagnia για να γευτούμε υπέροχο tiramisu στο Pompi, -επιβάλλεται- στη Via della Croce 82 και καφέ στο cafe Greco, Via dei Condotti 86. H Via Condotti είναι η διάσημη οδός με τους οίκους μόδας, αξίζει σίγουρα μια επίσκεψη, ανεξάρτητα αν το σηκώνει η τσέπη μας.

Για φαγητό σε εκείνη την περιοχή επισκεφτήκαμε το Ginger στη Via Borgognona 43. Ένα ωραίο εστιατόριο με ιταλική-μεσογειακή κουζίνα. Και δεν νοείται ταξίδι στη Ρώμη χωρίς επίσκεψη στην περίφημη Fontana di Trevi . Αν κατευθυνθεί κανείς από τη piazza di Spagna προς τη Via dei Due Macelli και στρίβοντας σε
δύο τρία στενά, ξεπροβάλλεται μπροστά σου ένα πλήθος κόσμου να κάνει ευχή και να πετάει το κέρμα στο διάσημο σιντριβάνι. Λένε ότι κάθε εβδομάδα συλλέγουν 15.000€!!!

Μέρα 3η:
Τελευταία μέρα στη Ρώμη ήρθε η ώρα για το Κολοσσαίο, εντυπωσιακό κτίριο, σύμβολο της πόλης, στη περιοχή της Ρωμαϊκής Αγοράς που είναι εύκολο να φτάσεις με το μετρό. Η τιμή του εισιτηρίου κυμαίνεται στα 14 € ηλεκτρονικά και 12€ στα ταμεία, καλό θα ήταν να τα κλείσετε online για να αποφύγετε την ουρά. Στην ίδια περιοχή περπατήσαμε τη Via dei Fori Imperiali προς τη Piazza Venezia, με το τεράστιο εντυπωσιακό κτίριο, μνημείο του Vittorio Emanuele II.

photo by @sti314

Στη συνέχεια μέσω της Via Cavour φτάσαμε στην περιοχή Monti, που σημαίνει βουνό, όμορφη συνοικία, γεμάτη κόσμο μέρα-νύχτα. Ωραία στενά για να περπατήσεις, πλατείες με καφέ και εστιατόρια. Για brunch και καφέ προτείνεται το La Cassetta a Monti στη Via della Madonna dei Monti 62 και για φαγητό το Urbana 48 στην ίδια οδό.

Για το τελευταίο βράδυ στη Ρώμη αφήσαμε την περιοχή Trastevere έχει διάφορα εστιατόρια και μαγαζιά για ποτό και θεωρείται η μποέμ γειτονιά της πόλης. Βρίσκεται στη δυτική όχθη του Τίβερη, και φτάσαμε διασχίζοντας τη γέφυρα Ponte Sisto και ακολουθώντας στη συνέχεια τη Via del Moro. Εάν μείνετε για φαγητό επισκεφθείτε το Da Corrado, trattoria στη Via pella Dellicia για μια υπέροχη καρμπονάρα.

Extra tips:
*Άνετα παπούτσια γιατί θα περπατήσεις πολύ σε αυτή την πόλη
** Οι αυθεντικοί Ρωμαίοι πίνουν τον καφέ τους στο πόδι
*** Προσοχή στα προσωπικά σας αντικείμενα
**** Αποφύγετε τους υποτιθέμενους τουριστικούς ξεναγούς που θα βρείτε στον δρόμο και
θα σας πλησιάσουν, προσφέροντάς σας βοήθεια.

Αυτή ήταν μια σύντομη περιήγηση σε μια από τις ομορφότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες!
Η Ρώμη δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει ποτέ. Θα σε μαγέψει και θα θελήσεις να την επισκεφτείς ξανά και ξανά!

photo by @antoniobarto21

Arrivederci Roma!

© 2019 – 2020, Rania Barkonikou. All rights reserved.

To travel is to live. Ταξιδεύει 1-2 φορές το μήνα! Πήγε μέχρι το Πράσινο Ακρωτήρι για 3 μέρες! Αγαπημένα μέρη Ελβετία και Σιγκαπούρη. Ξεκίνησε να γράφει ταξιδιωτικούς οδηγούς και όχι μόνο, αρχικά για φίλους και τώρα για όλους εμάς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.