Fresh Vibes Greece All Over Me

Τα Σαββατοκύριακα πάμε Λουτράκι

Κοπέλα με μαγιό κάθεται μπροστά στην πισίνα και στο βάθος φαίνεται το βουνό

Λουτράκι! Ο διαχρονικός προορισμός των Αθηναίων και όχι μόνο, αφού αποτελεί την ιδανική τοποθεσία για λίγες στιγμές δροσιάς και χαλάρωσης και την περίοδο του αποκαλόκαιρου δηλαδή τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο! Οι πεντακάθαρες παραλίες, το νόστιμο φαγητό και οι διάφορες δραστηριότητες που μπορείς να κάνεις εκεί, καθιστούν το Λουτράκι το καλύτερο μέρος για μικρές αλλά και μεγαλύτερες αποδράσεις!

Κοπέλα που περπατάει κάτω από φοίνικες με λευκό παντελόνι ανοιχτό πράσινο μπλούζα

Φυσικά, μια απόδραση στο Λουτράκι μπορεί άνετα να γίνει μια μοναδική εμπειρία που θα θυμάσαι για καιρό! Στο Λουτράκι μπορεί κανείς να κάνει άπειρα πράγματα που ούτε θα μπορούσε να το φανταστεί. Εμείς αγαπάμε ιδιαίτερα την περιοχή και αφότου βρεθήκαμε εκεί, κολυμπήσαμε, ξεκουραστήκαμε και φάγαμε. Στις παρακάτω γραμμές θα σου πούμε την εμπειρία μας, που πρέπει να τη ζήσεις και εσύ!

Wyndham Loutraki Poseidon Resort

Για αρχή, φτάσαμε στο υπέροχο  Wyndham Loutraki Poseidon Resort όπου κάναμε check in, αφήσαμε τα πράγματα μας και ξεκινήσαμε να ετοιμαζόμαστε για την παραλία. Το δωμάτιο του resort το χαρακτήριζε η άνεση και η κομψότητα. Έξω από το δωμάτιο μας με ελάχιστο περπάτημα έφτανες στην παραλία. Στην αυλή μας υπήρχε καθιστικό και εκτός από τη θέα στη θάλασσα, αυτό που απογείωσε την εμπειρία διαμονής μας ήταν το εξωτερικό τζακούζι!

Κοπέλα μπροστά σε πισίνα όρθια με μαγιό

Κάναμε τη βόλτα μας και στην τεράστια πισίνα του resort με θέα το βουνό. Στο Wyndham Loutraki Poseidon Resort θα βρεις κυριολεκτικά τα πάντα! Εκτός από πισίνες, υδρομασάζ και σπα, διαθέτει παιδική χαρά, μπαρ, εστιατόρια και τα αξιολάτρευτα αμαξάκια του γκολφ που σε πηγαινοφέρνουν στην έκταση του resort όταν το χρειάζεσαι! Αυτό που μας εντυπωσίασε ήταν ότι υπήρχε και ιατρείο! Και όλα αυτά μια ώρα από την Αθήνα!

Κάνε την κράτηση σου εδώ!

Αφού λοιπόν πήραμε την καλύτερη εντύπωση από την πρώτη μας μέρα, ξυπνήσαμε και δοκιμάσαμε το υπέροχο πρωινό με τις άπειρες επιλογές του! Κρουασάν, ομελέτες, χυμούς, pancakes και ότι τράβαγε η ψυχή σου το έβρισκες στον μπουφέ.

Loutraki Thermal Spa

Σειρά στην εξόρμηση μας στο Λουτράκι είχε φυσικά το Loutraki Spa! To Loutraki Spa είναι ένα από τα must πράγματα που πρέπει να κάνεις όταν επισκεφθείς την περιοχή! Δικαίως έχει τη φήμη ενός από τα κορυφαία spa της χώρας διότι αποτελεί ιδανικό μέρος για χαλάρωση και ευεξία! Διαθέτει μια τεράστια εσωτερική πισίνα με υδρομασάζ αλλά και άλλες μικρότερες σε διαφορετικές θερμοκρασίες, sauna, ατμόλουτρο, πακέτα μασάζ και εξωτερική πισίνα!

Kοπέλα με κόκκινο μαγιό κάτω από λουτήρα με νερό

Το ιαματικό νερό του Λουτρακίου είναι πλούσιο σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία και αποτελεί το φάρμακο για πολλές παθήσεις! Η εμπειρία μας ήταν απλά υπέροχη και ανανεωμένοι πια γυρίσαμε στο δωμάτιο μας και αφού κάψαμε όσες θερμίδες γινόταν, ήρθε η ώρα του φαγητού!

Που να φας στο Λουτράκι

Για φαγητό σας προτείνουμε να επισκεφθείτε την ταβέρνα του Βασίλη, λίγο πιο έξω από το Λουτράκι, στην Περαχώρα! Πρόκειται για ένα ”ζεστό” και φιλόξενο κουτούκι, όπου φάγαμε τα καλύτερα και η βραδιά μας έκλεισε με τον καλύτερο και τον πιο γευστικό τρόπο! Όλα τα φαγητά ήταν πεντανόστιμα από αγνές πρώτες ύλες και αυτό γινόταν αισθητό στη γεύση! Μερικά από τα πιάτα που δοκιμάσαμε ήταν οι τηγανητοί κολοκυθοκεφτέδες, γευστικότατη παντζαροσαλάτα, ολόφρεσκο φιλέτο ψητού μοσχαρίσιου κρέατος, χωριάτικη τυρόπιτα με υπέροχο φύλλο, μπριζόλα καλοψημένη που έλιωνε στο στόμα και λαχταριστά μπιφτεκάκια που τα συνοδεύσαμε και αυτά με πατάτες!

Η επόμενη μέρα μας βρήκε σε ένα υπέροχο εστιατόριο, 2 χιλιόμετρα έξω από το Λουτράκι. Ο λόγος για το Ωμέγα 3, όπου θα φας τα πιο νόστιμα και ποιοτικά θαλασσινά με θέα τη θάλασσα! Ξεκινήσαμε με ένα πιάτο το οποίο ήταν η απόλυτη θαλασσινή πανδαισία. Μύδια, στρείδια, αχινούς, καραβίδες και γαρίδες! Όλα φρεσκότατα αφού μύριζαν θάλασσα! Συνεχίσαμε με φρέσκο λαβράκι, καβουροσαλάτα και χταποδάκι κρασάτο το οποίο ήταν πολύ μαλακό και η γεύση όνειρο!  Δοκιμάσαμε επίσης, εκπληκτικό σούσι, μακαρονάδα με αχινό, η οποία ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και τελευταίο πιάτο, ψητός σολομός με πατάτα και τοματίνια! Γενικότερα το Ωμέγα 3 είναι ένα από τα best εστιατόρια και αυτό που έχεις να κάνεις είναι να το επισκεφθείς και θα μας θυμηθείς!

Φτάσαμε κιόλας στην τελευταία μέρα και αρχίζουμε με κάπως ”βαριά καρδιά” να ετοιμαζόμαστε για τον γυρισμό στην Αθήνα! Πριν επιστρέψουμε όμως χαλαρώσαμε στην αυλή με το τζακούζι και κάναμε τη βόλτα μας στην παραλία του Λουτρακίου. Τελευταία μας στάση στον υπέροχο χώρο του Coralle restaurant, όπου το φαγητό, η εξυπηρέτηση, ο χώρος και τα δροσερά cocktails που ήπιαμε, παίρνουν όλα 10 με τόνο κυριολεκτικά! Επίσης, είναι ένας χώρος για όλες τις ώρες της ημέρας! Για το γεύμα μας επιλέξαμε ζυμαρικά και burger με πατάτες τηγανιτές και έτσι αναχωρήσαμε χορτάτοι και γεμάτοι εμπειρίες από το πανέμορφο Λουτράκι, που είναι τόσο κοντά και ναι δεν έχεις καμία δικαιολογία για να μην το επισκεφθείς!

Κοπέλα που τρώει καθιστή και στο τραπέζι δυο πιάτα με φαγητό

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι πληροφορίες για το Λουτράκι, βρίσκουμε πάντα στο Visit Loutraki που είναι ο πιο ενημερωμένος οδηγός για την ευρύτερη περιοχή. Σε αυτό το ταξίδι είχαμε τη χαρά να συνεργαστούμε με τον LTO – Loutraki Tourism Organization που μας οργάνωσε τα πάντα με τον καλύτερο τρόπο!

Μήπως το επόμενο Σουκού να πας στο Λουτράκι;

*Στις φωτογραφίες είναι η απεσταλμένη μας στο Λουτράκι Marylin Samanda – γιατί πρώτα ζούμε και μετά γράφουμε!

Βρες περισσότερες ιδέες για ταξίδια στην Ελλάδα εδώ

Ακολούθησε τη Marylin στο instagram

© 2024, Travel Vibe Crew. All rights reserved.

Travel Editor

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.