Faces Fresh Vibes

#Faces: Μαριεύη Ξεζωνάκη

Γράψτε μας σε μια παράγραφο ποιος είσαι και ποια η ενασχόληση σου με τα ταξίδια ή τον τουρισμό;

Είμαι η Μαριεύη Ξεζωνάκη, είμαι 28 ετών και μένω στην Αθήνα. Έχω πτυχίο και μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες και εργάζομαι ως Research Engineer σε μεγάλη εταιρεία τηλεπικοινωνιακών συστημάτων. Παράλληλα αγαπώ τα ταξίδια και έχω μία τεράστια λίστα με μέρη που θέλω να επισκεφθώ. Ασχολούμαι με το travel blogging τα τελευταία 2 χρόνια παράγοντας content για να μοιράζομαι εμπειρίες από τα ταξίδια μου και να προωθώ ξενοδοχεία, resorts και προορισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τόσο στο Instagram προφίλ μου  όσο και στο blog μου.

Αν δεν ζούσες στην Ελλάδα, σε ποια χώρα θα ήθελες να μένεις και γιατί;

Θα ζούσα ευχαρίστως στην Ιταλία καθώς τη λατρεύω! Τη νιώθω πολύ οικεία, ίσως επειδή θυμίζει Ελλάδα με το μεσογειακό ταμπεραμέντο και την εξωστρέφεια των ανθρώπων. Είναι η αγαπημένη μου χώρα και θέλω να κάνω τουλάχιστον 6-7 ξεχωριστά ταξίδια για να δω τις πιο σημαντικές της πόλεις.

Αν ζούσα εκεί θα ήταν σίγουρα ευκολότερο να τις εξερευνήσω και να ταξιδέψω ακόμη και στα πιο μικρά χωριά της. Επίσης μπορώ να ζω μόνο με pizza και μακαρόνια, οπότε η κουζίνα της είναι άλλο ένα συν! 😋 Και δεδομένου ότι μου αρέσει η μόδα και το κομψό ντύσιμο, πιστεύω πως θα ήταν η ιδανική επιλογή για μένα καθώς οι Ιταλοί φημίζονται για το στυλ και το γούστο τους.

Το πιο περίεργο σουβενίρ που έφερες ποτέ από ένα ταξίδι σου;

Στις πρώτες μας διακοπές με το φίλο μου στην Κεφαλονιά, περπατώντας σε ένα μονοπάτι ενός δάσους που οδηγούσε σε μία παραλία, βρήκαμε στα πόδια μας ένα φύλλο σε σχήμα καρδιάς. Χωρίς δεύτερη σκέψη αποφασίσαμε να το πάρουμε μαζί μας και από τότε το κρατάμε φυλαγμένο σε ένα διαφανές κουτί.

Το μουσείο που πήγες και δεν άξιζε το εισιτήριο του;

Νομίζω πως δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής κάποιο τέτοιο μουσείο. Ακόμα και αν κάποια μουσεία με έχουν εντυπωσιάσει ίσως λιγότερο από άλλα, θεωρώ πως από όλα έχω αποκομίσει γνώσεις και εμπειρία. Γενικά τα μουσεία δεν είναι η αγαπημένη μου δραστηριότητα όταν ταξιδεύω, καθώς προτιμώ το περπάτημα και το sightseeing. Επομένως προτού επισκεφθώ ένα μουσείο το έχω διαλέξει μετά από προσεκτική έρευνα, οπότε είναι και δύσκολο να με απογοητεύσει.

Το φαγητό που θυμάσαι ακόμα την μυρωδιά του, και σε ποια χώρα ήταν;

Δύσκολη ερώτηση καθώς είναι πολλά τα πιάτα που με έχουν κερδίσει, αλλά θα πω το παραδοσιακό γιγαντιαίο Schnitzel συνοδευόμενο από πουρέ πατάτας που δοκίμασα στη Βιέννη, στο εστιατόριο Figlmüller. Το διαλέξαμε τυχαία, και εκ των υστέρων έμαθα ότι είναι το καλύτερο εστιατόριο της πόλης για Schnitzel. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε περίπτωση που βρεθείτε στη Βιέννη!

Ιδανικός για σένα καλοκαιρινός προορισμός που θα θυμάσε για πάντα και γιατί;

Το καλοκαίρι στο μυαλό μου είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την Ελλάδα μας! Τα ελληνικά νησιά με τις υπέροχες παραλίες τους και τα πανέμορφα σοκάκια τους είναι κυριολεκτικά ο ορισμός του καλοκαιριού, όχι μόνο για μένα, αλλά πιστεύω και για ανθρώπους από όλα τα μέρη του κόσμου.

Θα γίνω ίσως προβλέψιμη αλλά δε θα ξεχάσω ποτέ τη Σαντορίνη με την απερίγραπτη ομορφιά της Οίας, της ασύγκριτης θέας στην Καλντέρα και του ομορφότερου ηλιοβασιλέματος στον κόσμο! Είναι μακράν το αγαπημένο μου νησί!

Αν ήσουν χώρα ποια χώρα θα ήσουν και γιατί;

Είμαι γενικά πολύ οργανωτικό και συγκροτημένο άτομο και μου αρέσουν οι κανόνες και η πειθαρχία, οπότε πιστεύω πως ο χαρακτήρας μου θα ταίριαζε σε μία χώρα όπως ο Καναδάς ή η Ελβετία.

Μια δυσάρεστη ταξιδιωτική σου εμπειρία;

Αν και η Βενετία είναι η αγαπημένη μου πόλη, το ταξίδι της μετάβασης αλλά και της επιστροφής ήταν πραγματικά επεισοδιακά! Είχαμε κλείσει εισιτήρια από Αθήνα για Μιλάνο και από εκεί λεωφορείο και τρένο για Βενετία. Μόλις φτάσαμε στο Μιλάνο μάθαμε ότι το λεωφορείο μας θα είχε δύο ώρες καθυστέρηση, επομένως θα χάναμε και το τρένο μας.

Τρέχοντας με τη συγκοινωνία να πάρουμε άλλο τρένο, ο φίλος μου ξέχασε μέσα στη βιασύνη του τη μία τσάντα του με τα απαραίτητά του. Εκεί άρχισε μία περιπέτεια 5 ωρών να περιμένουμε τα επόμενα δρομολόγια για να ελέγξουμε για την τσάντα και να πηγαινοερχόμαστε στα κεντρικά γραφεία των αστικών συγκοινωνιών για να δηλώσουμε την απώλεια! Εν τέλει δε βρήκαμε την τσάντα (βρέθηκε μετά από κάποιες μέρες) και πήραμε τα τελευταία δρομολόγια τρένων προς Βενετία, όπου φτάσαμε στις 23:00 το βράδυ αντί για 16:00 το απόγευμα!

Και το καλύτερο; Κατά την επιστροφή είχαμε κλείσει και πάλι τρένο ως το Μιλάνο και πτήση από εκεί προς την Αθήνα. Παίρνοντας την πλωτή συγκοινωνία της Βενετίας για να φτάσουμε στο τρένο μας, είχε τέτοια κακοκαιρία που το δρομολόγιο άργησε και φτάσαμε στο σταθμό λίγα λεπτά αφού το τρένο μας είχε φύγει! Δεν προλαβαίναμε με τίποτα την πτήση μας στο Μιλάνο και αναγκαστήκαμε να κλείσουμε νέα πτήση επιστροφής απευθείας από Βενετία με τεράστιο κόστος!

Μια σωστή συμβουλή που σου έδωσε κάποιος σχετικά με τα ταξίδια και την ακολουθείς πάντα;

Η πιο σωστή συμβουλή που έχω λάβει και εφαρμόζω σε όλα τα ταξίδια μου είναι να έχω πάντα μαζί μου κάποιο ποσό σε μετρητά στο νόμισμα της χώρας που βρίσκομαι. Αυτή η τακτική μου έχει φανεί άπειρες φορές χρήσιμη βγάζοντάς με από δύσκολες θέσεις, καθώς πολλά μέρη δε δέχονται κάρτες ή ευρώ.

Μια φράση για τους travel addicts που διαβάζουν το travelvibe και θέλουν να ταξιδέψουν όλο τον κόσμο.

Θα έλεγα πως “Σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός”. Απολαύστε τα ταξίδια σας με τις υπέροχες στιγμές αλλά και τα απρόοπτά τους!

© 2020, Travel Vibe Crew. All rights reserved.

Travel Editor

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.