Faces Fresh Vibes

#Faces: Σταυρούλα Δολματζή

Γράψε μας σε μια παράγραφο ποιος είσαι και ποια η σχέση σου με τα ταξίδια ή τον τουρισμό;

Είμαι η Σταυρούλα Δολματζή, είμαι 32 ετών και κατάγομαι από τη  Θεσσαλονίκη. Εχω σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και ασχολούμαι με social media marketing. Τα τελευταία 6 χρόνια ζω στην Γερμανία. Τα 2 πρώτα  στην Νυρεμβέργη και τα υπόλοιπα στο Βερολίνο.

Μετά τον ερχομό μου στην Γερμανία, τα ταξίδια δεν άργησαν να ξεκινήσουν. Μου αρέσει πολύ να επισκέπτομαι νέα μέρη, να γνωρίζω διαφορετικούς πολιτισμούς και κουλτούρες, να δοκιμάζω πρωτόγνωρες γεύσεις, να αποκτώ εμπειρίες και να δημιουργώ αναμνήσεις. Μου δίνει μεγάλη χαρά να μοιράζομαι τις στιγμές αυτές με τους διαδικτυακούς μου φίλους!

Αν δεν ζούσες στην Γερμανία, σε ποια χώρα θα ήθελες να μένεις και γιατί;

Δεν μπορώ να είμαι πολύ αντικειμενική!! Θα ήθελα όσο τίποτα να μένω στο Λονδίνο. Λατρεύω την πόλη, τον τρόπο ζωής τους, αλλά και τη γλώσσα!! Το να ζεις στην Γερμανία και να μην ξέρεις άψογα την γερμανική γλώσσα, ίσως είναι ένα πρόβλημα. Όμως αποδείχτηκε πιο σωστή η απόφαση να παραμείνω στο Βερολίνο από το να μετακομίσω στο Λονδίνο.

Παρόλα αυτά δεν μπορώ να κρύψω πως όσοι μένουμε στο εξωτερικό, το μόνο που θέλουμε είναι κάποτε να επιστρέψουμε στην Ελλάδα με τις κατάλληλες συνθήκες.

Το πιο περίεργο σουβενίρ που έφερες ποτέ από ένα ταξίδι σου;

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω πάρει ποτέ κάτι περίεργο. Προσπαθώ όμως να παίρνω πάντα κάτι διαφορετικό, ώστε να μη γεμίσω το ψυγείο μου με μαγνητακια!

Το μουσείο που πήγες και δεν άξιζε το εισιτήριο του;

Για να επισκεφτώ ένα μουσείο, πρέπει να μου έχει κεντρίσει αρκετά το ενδιαφέρον. Οι επιλογές μου είναι μετρημένες και  στενευμένες. Επομένως, δεν έχω μετανιώσει για καμιά από αυτές.

Ο καθένας μας επιλέγει το μουσείο που θα επισκεφθεί, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Κάποιο που παραδείγματος χάρη μπορεί να ενθουσιάσει εμένα, μπορεί για άλλους να είναι αδιάφορο ή ακόμα χειρότερα, να είναι μια λάθος επιλογή και να θεωρηθεί ότι δεν άξιζε.

Το φαγητό που θυμάσαι ακόμα την μυρωδιά του, και σε ποια χώρα ήταν;

Ίσως να φταίει το ότι μένω στο εξωτερικό, αλλά οι μυρωδιές που μου έρχονται στο μυαλό κάθε φορά που σκέφτομαι καλό φαγητό, είναι από την Ελλάδα.

Από μικρά παραδοσιακά χωριουδάκια μέχρι και τις μεγαλύτερες πόλεις. Αντικειμενικά, η χώρα μας είναι από τις πιο δημοφιλείς, για τις γεύσεις και τα προϊόντα της. Σίγουρα δεν είμαι η μόνη που λιγουρεύεται το ζεστό κουλούρι που μόλις βγήκε από τον φούρνο ή το γευστικότατο και φρέσκο ψάρι που σου “σπάει τη μύτη” περπατώντας στα σοκάκια ενός νησιού.

Ιδανικός για σένα Καλοκαιρινός προορισμός που θα θυμάσαι για πάντα και γιατί;

Με σιγουριά πλέον μπορώ να πω ότι η Ελλάδα είναι με διαφορά, η νούμερο ένα χώρα για καλοκαίρι. Ο ιδανικός προορισμός για εμένα δεν θα μπορούσε να είναι άλλος, από την Κρήτη.

Ήταν το πιο όμορφο ταξίδι που έχω κάνει και σκοπεύω να πηγαίνω κάθε χρόνο. Η Κρήτη έχει να σου προσφέρει πολλά. Εκπληκτικούς και ανοιχτόκαρδους ανθρώπους, μαγευτικά μέρη, καταγάλανες παραλίες και πεντανόστιμο φαγητό!

Αν ήσουν χώρα ποια χώρα θα ήσουν και γιατί;

Ως λάτρης του καλού φαγητού και εχθρός της ζέστης, νομίζω πως θα ήμουν η Δανία! Είναι μια ήρεμη και οργανωμένη χώρα, με τα πιο ενδιαφέροντα αξιοθέατα. Όσο την γνωρίζεις, τόσο περισσότερο την εκτιμάς, πράγμα με το οποίο ταυτίζομαι απόλυτα.

Μια σωστή συμβουλή που σου έδωσε κάποιος σχετικά με τα ταξίδια και την ακολουθείς πάντα;

Ήμουν η πρώτη από φίλους και γνωστούς που ξεκίνησα τα ταξίδια, λόγω της διαμονής μου στο εξωτερικό, οπότε δεν υπήρχε κάποιος να μου δώσει συμβουλές.

Αυτό που έμαθα και συμβουλεύω όποιον με ρωτάει, είναι να οργανώνει σωστά ένα ταξίδι, ψάχνοντας τις καλύτερες τιμές, ημερομηνίες, αξιοθέατα, μουσεία, κλπ.

Στην Κοπεγχάγη για παράδειγμα, ένα από τα πιο γνωστά αξιοθέατα είναι το Tivoli, το οποίο κλείνει κάθε Μάρτιο για να κάνει την μετάβαση  από χειμερινο θέμα σε καλοκαιρινό. Ήταν ένα ταξίδι που το αποφασίσαμε πολύ γρήγορα, οπότε δεν κάναμε την απαραίτητη έρευνα. Και ναι, πήγαμε τον Μάρτιο που ήταν κλειστό!

Έχοντας τα πάντα έτοιμα λοιπόν, όταν φτάνεις στον προορισμό σου, απολαμβάνεις πλήρως το ταξίδι σου, χωρίς να περνάς ώρες στο να ψάχνεις πού να πας και πώς.

Μια δυσάρεστη ταξιδιωτική σου εμπειρία;

Πρώτη ημέρα στη Σαντορίνη, αποφασίσαμε να πάμε στο απομονωμένο αλλά πανέμορφο Eros Beach bar στην Βλυχάδα. Το GPS στην Σαντορίνη δεν ήταν γενικά φίλος μας, οπότε μας έβγαλε τον δρόμο για την παραλία της Βλυχάδας.

Μετά από ατελείωτους χωματόδρομους, καταλάβαμε ότι αρχίσαμε να κατεβαίνουμε αρκετά και φτάσαμε να είμαστε περικυκλωμενοι από βουνά. Είδαμε ότι στην άκρη είχε κάποια άλλα αυτοκίνητα και υποθέσαμε ότι εκεί ήταν το τέλος του προορισμού μας.

Δεν ήταν όμως. Είχαν κάνει όλοι το ίδιο λάθος με εμάς. Τα αυτοκίνητα ήταν αδύνατο να ανέβουν τον λόφο με τον χωματόδρομο και είχαμε κολλήσει εκεί. Οι υπόλοιποι βέβαια έφυγαν για να πάνε να δούνε το τοπίο, αλλά εμείς θέλαμε να συνεχίσουμε τις διακοπές μας.

Πήραμε την οδική βοήθεια, αλλά δεν μπορούσαν να καταλάβουν που ακριβώς ήμασταν. Οπότε έπρεπε να περπατήσουμε μισή ώρα μέχρι τον κεντρικό δρόμο, όπου και μας περίμεναν. Με λιγοστό νερό, 42 βαθμούς Κελσίου και χωρίς καπέλα!

Ο χωματόδρομος ήταν γεμάτος σαμιαμίδια, τα οποία φοβάμαι όσο τίποτα. Ευτυχώς μετά από 20 λεπτά συνεχίσαμε τις διακοπές μας και η φοβία μου για τις σαύρες απλά ξεπεράστηκε.

Δεν μπορείς να αποφύγεις τις δυσάρεστες και απρόβλεπτες στιγμές στα ταξίδια, αλλά μπορείς να μην τις αφήσεις να σε επηρεάσουν!

Μια φράση για τους travel addicts που διαβάζουν το travelvibe και θέλουν να ταξιδέψουν όλο τον κόσμο.

Το ταξίδια είναι το μοναδικό πράγμα που πληρώνουμε για να μας  κάνει πιο πλούσιους! Βάλε 2 ρούχα σε μια βαλίτσα και πήγαινε να δημιουργήσεις αναμνήσεις!

© 2020 – 2021, Travel Vibe Crew. All rights reserved.

Travel Editor

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.