World Stories

Kαταρράκτης Sekumpul: Ένας θησαυρός στο Μπαλί

Καταρράκτης Sekumpul στο Μπαλί

Στη μακρινή Ινδονησία, στο μαγευτικό Μπαλί, ήρθε η μέρα που αναφώνησα επιφωνήματα άκρατου ενθουσιασμού όταν αντικρίσαμε τον Sekumpul. Και σκέφτηκα μονομιάς «Ο Glymur της Ισλανδίας έχει αντίπαλο δέος»!

Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως. Με περίπου 22 ευρώ, κι ένα αυτοκίνητο Daihatsu με ντόπιο οδηγό, ξεκινήσαμε νωρίς από το Munduk προς την γνωστή Lovina beach κι έπειτα προς την περιοχή των καταρρακτών Sekumpul. Σταματήσαμε μόνο για συνάλλαγμα στη Lovina, η οποία είναι επίσης τουριστική περιοχή, με γνωστή παραλία μαύρης άμμου και κολύμπι με δελφίνια.

Εμείς όμως θα πηγαίναμε για κολύμπι σε καταρράκτη εκατό μέτρων…

Μπροστά στο Sekumpul
Επιλογές για όλους, αναλόγως το χρόνο και τις αντοχές

Στην είσοδο του πάρκου υπάρχουν τρεις επιλογές. Εισιτήριο 2 ευρώ περίπου, με το οποίο μπορεί κανείς να περπατήσει περίπου 20-25 λεπτά μέχρι ένα συγκεκριμένο viewpoint. Από εκεί υπάρχει πανοραμική θέα στους καταρράκτες, αλλά όχι σε όλους. Εμείς επιλέξαμε το εισιτήριο των 8 ευρώ και, υποχρεωτικά με οδηγό, αφού περάσαμε το viewpoint (υπάρχει έλεγχος εισιτηρίων πλέον, δεν μπορεί κάποιος να πάει μόνος), κατεβήκαμε στη βαθιά κοιλάδα, με την πυκνή ζούγκλα παντού τριγύρω. Όλη η διαδρομή χρειάζεται περίπου 2 ώρες, αν επιλέξετε τη μεγαλύτερη των 4-5 ωρών θα περπατήσετε και προς άλλους καταρράκτες που φαίνονται από ψηλά. Αν το κάνει κάποιος με 16 κιλά να χοροπηδάνε στην πλάτη, να μου το πει. 🙂

Για να σας δώσουμε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται, ο Sekumpul είναι ουσιαστικά ένα γκρουπ εφτά καταρρακτών, σε μια περιοχή σαν από χαμένο κόσμο. Εξαιρετικά πυκνή βλάστηση παντού, γλιστερά σκαλοπάτια για να κατέβεις, ορμητικό ποτάμι που περνάς χέρι χέρι με τους συνοδοιπόρους σου. Η ανταμοιβή, εκτός όσων φαίνονται από ψηλά, είναι ακόμα ένας καταρράκτης, κρυμμένος από τα βλέμματα, μέχρι να φτάσει κανείς μπροστά του!

Καταρράκτης Sekumpul
Στο view point
Συναισθήματα κι εμπειρίες αξέχαστες στη ζούγκλα

Αδυνατώ να εκφράσω με λέξεις όσα νιώθαμε κατεβαίνοντας προς τους καταρράκτες, ειδικά όσο ο θόρυβος και η υγρασία αυξάνονταν. Ούτε την τρέλα που μας έπιασε όταν ανεβήκαμε σ’ ένα βράχο εμπρός στον Hidden waterfall, με τον Έκτορα στο backpack να ευχαριστιέται δροσιά! Όσο για το πέρασμα του ποταμιού – χειμάρρου, ανάλογα τις εποχές μπορεί να γίνει κι αρκετά δυσκολότερο. Εμείς, με προσοχή και πιασμένοι χέρι χέρι, την κάναμε τη δουλειά. Ευτυχώς τα χρήματα για εξοπλισμό δεν πήγαν χαμένα, οτιδήποτε υπήρχε στο σακίδιο έμεινε στεγνό, και με τα μαγιό σταθήκαμε στη λίμνη μπροστά στον Sekumpul.

Hidden waterfall στο Μπαλί
Hidden waterfall

Η δύναμη του νερού που έσκαγε, απερίγραπτη. Ερχόταν με τέτοια ορμή πάνω μας, που ήταν αδύνατο να πλησιάσουμε περισσότερο. Ο Εκτοράκος είχε χορτάσει νερό, οπότε πήγαμε σε πιο ήρεμα νερά παραπέρα, για να χαρούμε λίγο μπανάκι πριν την επιστροφή.

Η οποία επιστροφή, καταλαβαίνετε, είχε τη δυσκολία της, εφόσον ανεβαίναμε όλα όσα είχαμε κατέβει. 🙂Τα καταφέραμε όμως, αρνηθήκαμε τη μεταφορά με μηχανάκι στο στενό δρομάκι, μάθαμε από τον οδηγό μας για διάφορα φυτά και φρούτα τριγύρω και φτάσαμε εν τέλει στην είσοδο του πάρκου.

Η επιστροφή

Μπορεί ο Sekumpul να βρίσκεται λιγάκι μακριά από τον τουριστικό Νότο και το Ubud, αλλά αξίζει πραγματικά κάθε λεπτό κούρασης, πιστέψτε μας! Θα αμειφθείτε με αξέχαστες εικόνες κι ένα δροσερό μπάνιο!

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε για όλο το ταξίδι μας στο Μπαλί.
Βρείτε μας επίσης στο Facebook και Instagram.

© 2019 – 2020, Α&Κ Travelife. All rights reserved.

Travel Editors at 12 | Website

Γεια σου! Είμαστε η Αλιόνα και ο Κώστας, μέλη του Travel Vibe από το 2019.

Αν θέλετε να μας γνωρίσετε λίγο καλύτερα και να βλέπετε τα ταξιδάκια μας live στα stories, ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Facebook. Πρόσφατα ξεκινήσαμε να ανεβάζουμε και TikTok, πείτε ένα γεια! 🙂

#familytravel #naturelover #adventuretravel #roadtriplover #lowbudget

About

Γεια σου! Είμαστε η Αλιόνα και ο Κώστας, μέλη του Travel Vibe από το 2019. Είτε πρόκειται για ολιγόωρη εκδρομή, πεζοπορία, γνωριμία με ένα μικρό χωριό του τόπου μας, είτε για πολυήμερο ταξίδι οπουδήποτε στον κόσμο, αγαπάμε να ταξιδεύουμε και μετά να γράφουμε για τις εμπειρίες μας. Μέχρι στιγμής έχουμε επισκεφτεί περίπου 50 χώρες. Πάνω από τις μισές με συνοδοιπόρο τον γιο μας, που γεννήθηκε το 2017 και από τον πρώτο μήνα της γέννησής του μας ακολουθεί παντού. Λατρεύουμε τη φύση, το κάμπινγκ, τις πεζοπορίες και τα απλά πράγματα, μας αρέσουν όμως και κάποια ιδιαίτερα μουσεία, το περπάτημα στις πόλεις και μια αξιόλογη παράσταση. Είμαστε κυρίως low budget ταξιδιώτες. Δε θα μπορούσε να γίνει και διαφορετικά άλλωστε, εφόσον ταξιδεύουμε συχνά. Από την άλλη, θα διαθέσουμε χρήματα για διαμονή σε αξιόλογο κατάλυμα, αν πραγματικά το θέλουμε. Έχουμε διανυκτερεύσει σε ξενοδοχεία, διαμερίσματα, hostel, αλλά και σε πρόποδες ηφαιστείων στη σκηνή μας, ακόμη και μέσα στο αυτοκίνητο. Ταξιδεύουμε με αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, αυτοκίνητο ή μηχανάκι. Ναι, σημασία έχει να ταξιδεύουμε και να γνωρίζουμε νέα μέρη, αν και πολλές φορές επιλέγουμε να επιστρέφουμε σε προηγούμενους προορισμούς, για να δούμε καλούς φίλους. Έχουμε μεγάλη αδυναμία στα οδικά ταξίδια. Έτσι, το 2019 αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε μια παύση στην επαγγελματική μας ζωή, και φύγαμε οδικώς από την Κρήτη μέχρι την Ισλανδία! 3 μήνες στο δρόμο μας έμαθαν πολλά και μας έδεσαν ακόμη περισσότερο σαν οικογένεια. Ήταν πραγματική περιπέτεια! Στο Travel Vibe γράφουμε για τα αγαπημένα μας μέρη, προσπαθούμε να σας μεταφέρουμε στο πνεύμα του κάθε ταξιδιού και να δώσουμε κάποιες πρακτικές συμβουλές ή χρήσιμες πληροφορίες. Όλα τα ταξίδια τα σχεδιάζουμε και τα οργανώνουμε μόνοι μας, και θεωρούμε πως αυτό είναι και από τα πιο ευχάριστα κομμάτια της κάθε εμπειρίας. Αν σας αρέσει το διάβασμα και θέλετε να βουτήξετε στις ολοκληρωμένες ταξιδιωτικές ιστορίες μας, μπείτε στον ιστότοπό μας www.aktravelife.com. Αν θέλετε να μας γνωρίσετε λίγο καλύτερα και να βλέπετε τα ταξιδάκια μας live στα stories, ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Facebook. Πρόσφατα ξεκινήσαμε να ανεβάζουμε και TikTok, πείτε ένα γεια! :) #familytravel #naturelover #adventuretravel #roadtriplover #lowbudget

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.