Fresh Vibes Greece All Over Me

Νάξος, με επιλογές για όλους

Νάξος τέλη Σεπτεμβρίου

Αφήνοντας πίσω μας την Πάρο, στο SUPEREXPRESS της Golden Star Ferries για τη Νάξο, είχαμε ωραίες αναμνήσεις. Κυρίως η κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική, τα σοκάκια, το ηρεμικό και πολύ ιδιαίτερο πάρκο βράχων, τις Λεύκες και οι μέρες μας στα Γλυφά είναι όσα αγαπήσαμε περισσότερο. Τι διαφορετικό θα δούμε στη Νάξο, άραγε;

Η πρωτεύουσα

Οι πρώτες μας ώρες στο νησί ήταν αφιερωμένες στην πρωτεύουσα. Ήδη οι προσδοκίες μας ήταν υψηλές, βλέποντας τους ορεινούς όγκους του νησιού από το πλοίο. Ξέρετε, ψηλά βουνά συνήθως σημαίνουν πιο δύσκολες μετακινήσεις, άρα πιο ήρεμα χωριά, παραλίες που δεν πηγαίνει πολύς κόσμος και περιοχές ανεπηρεάστες από την πολυκοσμία. Αυτό που ψάχνουμε δηλαδή, ειδικά τέτοια περίοδο, ταξιδεύοντας με την οροφοσκηνή μας!

Η Χώρα λοιπόν της Νάξου ήταν το καλύτερο ορεκτικό! Η πασίγνωστη Πορτάρα καλωσορίζει τους επισκέπτες και το ενετικό κάστρο δεσπόζει πάνω από την παραλιακή οδό. Ο κόσμος αρκετός ακόμα, ο καιρός τέλειος, προμηνυόταν εξαιρετικές εμπειρίες για μας.

Μας άρεσε η θέα από το ενετικό κάστρο, το οποίο κατοικείται συνεχώς από την εποχή που κτίστηκε, αν και απαιτείται χρόνος και υπομονή για να περπατήσει κανείς με νήπιο στα πλακόστρωτα στενά και τα σκαλοπάτια. Το περπάτημα μας πήγε μέχρι το μητροπολιτικό ναό της Ζωοδόχου πηγής, κι από εκεί στην παραλία που βλέπει στην Πορτάρα. Ωραίο σημείο για φωτογράφιση!

Πήραμε τους δρόμους, ξεκινάει η εξερεύνηση

Οδηγώντας προς Απόλλωνα, κι έπειτα στην Απείρανθο και σε όλη την ανατολική πλευρά του νησιού, μέχρι την απομακρυσμένη παραλία της Πανέρμου, γεμίσαμε εικόνες αυθεντικής Ελλάδας.

Ο περίφημος Κούρος του Απόλλωνα βρίσκεται λίγο έξω από το ομώνυμο χωριό, στο βόρειο άκρο της Νάξου. Σε μια περιοχή γεμάτη λατομεία μαρμάρου, μιας και η Νάξος είναι γνωστή για το μάρμαρό της, όπως και για την κτηνοτροφία και καλλιέργεια πατάτας, επίσης! Ο Κούρος, λοιπόν, ένα ημιτελές και κολλημένο στο έδαφος άγαλμα του 6ου π.Χ. αιώνα, περίπου 10 μέτρων μήκους μάλιστα, αξίζει μια μικρή στάση. Εξάλλου, η θέα από το σημείο εκείνο προς τον Απόλλωνα ανταμείβει, πιστέψτε μας!

Συνεχίσαμε νότια, με παραλίες και οικισμούς στο δρόμο μας, μέχρι τον Πάνερμο. Εκεί τερματίζει ο δρόμος, περίπου μιάμιση ώρα μακριά από τη Χώρα. Γι’ αυτό και λίγοι φτάνουν εδώ, λίγοι έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τους φοίνικες πάνω στην παραλία και τη γαλήνη που κυριαρχεί. Γαλήνη που φρόντισε να διαταράξει ο εξερευνητής μας, με την ανυπομονησία του να βουτήξει στα γαλαζοπράσινα νερά. Απολαύσαμε με το παραπάνω την ώρα μας εκεί, μεταξύ ελάχιστων ξένων επισκεπτών.

Απείρανθος

Ορεινό χωριό, με πολλούς κατοίκους Κρητικής καταγωγής, γραφικά σοκάκια, καφενεία με χειροποίητα γλυκά και πίτες. Θέλετε κι άλλα; Η Νάξος μας έδειχνε τα καλύτερά της, κι εμείς τα απολαύσαμε! Βόλτες, φωτογραφίες, και φυσικά λιχουδιές για την οδήγηση!

Πανέμορφες ακτές, λίγος κόσμος και διαμονή που άξιζε κάθε λεπτό

Η Νάξος φημίζεται για τις παραλίες της, και φυσικά η νότια πλευρά της, ως πολυσύχναστη, δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Πυργάκι, Αλυκό, Καστράκι, Μικρή Βίγλα, Πλάκα, Άγιος Προκόπιος και Αγία Άννα είναι κάποιες από τις καλύτερες, σίγουρα βρίσκει κανείς αυτή που του κάνει κλικ. Ήταν ήδη αρχές Οκτωβρίου, ο κόσμος αρκετός ακόμα, αλλά οι ακτές ατελείωτες, ώστε να βρούμε την ήσυχη γωνιά μας.

Για αρχή όμως, είχαμε ξεκούραση. Και τι ξεκούραση! Στο ξενοδοχείο Ploes Seaside Houses ο Χρήστος μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε εξαίρετη φιλοξενία. Λίγα μέτρα από την παραλία της Πλάκας, φυσικά καλαίσθητης κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής, και με προσοχή σε λεπτομέρειες που μας αρέσουν. Πώς να μην αγαπήσουμε τη διαμονή μας εκεί;

Το καλύτερο αξιοθέατο της περιοχής είναι ο ναός της Δήμητρας, πολύ όμορφος και καλά διατηρημένος.

Πριν την επιστροφή

Φυσικά είδαμε και πάλι τη Χώρα, πριν το καράβι της Golden Star Ferries μας ταξιδέψει για την Πάρο και εν συνεχεία πίσω στην Κρήτη. Οι τελευταίες αναμνηστικές φωτογραφίες στην Πορτάρα, ο καφές με τα πόδια σχεδόν στο νερό, εκεί στην άκρη του λιμανιού και η νυχτερινή άποψη αυτής της πανέμορφης περιοχής μας γέμισαν αρκετά, ώστε να αφήσουμε πίσω μας τις Κυκλάδες.

Τόσα μικρά διαμάντια έχει το Αιγαίο, καιρός να τα γνωρίζουμε σιγά σιγά!

Δείτε περισσότερα για εμάς και τα ταξίδια μας στο www.aktravelife.com
Ακολουθήστε μας στο Facebook και στο Ιnstagram.

© 2020, Α&Κ Travelife. All rights reserved.

Travel Editors at 12 | Website

Γεια σου! Είμαστε η Αλιόνα και ο Κώστας, μέλη του Travel Vibe από το 2019.

Αν θέλετε να μας γνωρίσετε λίγο καλύτερα και να βλέπετε τα ταξιδάκια μας live στα stories, ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Facebook. Πρόσφατα ξεκινήσαμε να ανεβάζουμε και TikTok, πείτε ένα γεια! 🙂

#familytravel #naturelover #adventuretravel #roadtriplover #lowbudget

About

Γεια σου! Είμαστε η Αλιόνα και ο Κώστας, μέλη του Travel Vibe από το 2019. Είτε πρόκειται για ολιγόωρη εκδρομή, πεζοπορία, γνωριμία με ένα μικρό χωριό του τόπου μας, είτε για πολυήμερο ταξίδι οπουδήποτε στον κόσμο, αγαπάμε να ταξιδεύουμε και μετά να γράφουμε για τις εμπειρίες μας. Μέχρι στιγμής έχουμε επισκεφτεί περίπου 50 χώρες. Πάνω από τις μισές με συνοδοιπόρο τον γιο μας, που γεννήθηκε το 2017 και από τον πρώτο μήνα της γέννησής του μας ακολουθεί παντού. Λατρεύουμε τη φύση, το κάμπινγκ, τις πεζοπορίες και τα απλά πράγματα, μας αρέσουν όμως και κάποια ιδιαίτερα μουσεία, το περπάτημα στις πόλεις και μια αξιόλογη παράσταση. Είμαστε κυρίως low budget ταξιδιώτες. Δε θα μπορούσε να γίνει και διαφορετικά άλλωστε, εφόσον ταξιδεύουμε συχνά. Από την άλλη, θα διαθέσουμε χρήματα για διαμονή σε αξιόλογο κατάλυμα, αν πραγματικά το θέλουμε. Έχουμε διανυκτερεύσει σε ξενοδοχεία, διαμερίσματα, hostel, αλλά και σε πρόποδες ηφαιστείων στη σκηνή μας, ακόμη και μέσα στο αυτοκίνητο. Ταξιδεύουμε με αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, αυτοκίνητο ή μηχανάκι. Ναι, σημασία έχει να ταξιδεύουμε και να γνωρίζουμε νέα μέρη, αν και πολλές φορές επιλέγουμε να επιστρέφουμε σε προηγούμενους προορισμούς, για να δούμε καλούς φίλους. Έχουμε μεγάλη αδυναμία στα οδικά ταξίδια. Έτσι, το 2019 αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε μια παύση στην επαγγελματική μας ζωή, και φύγαμε οδικώς από την Κρήτη μέχρι την Ισλανδία! 3 μήνες στο δρόμο μας έμαθαν πολλά και μας έδεσαν ακόμη περισσότερο σαν οικογένεια. Ήταν πραγματική περιπέτεια! Στο Travel Vibe γράφουμε για τα αγαπημένα μας μέρη, προσπαθούμε να σας μεταφέρουμε στο πνεύμα του κάθε ταξιδιού και να δώσουμε κάποιες πρακτικές συμβουλές ή χρήσιμες πληροφορίες. Όλα τα ταξίδια τα σχεδιάζουμε και τα οργανώνουμε μόνοι μας, και θεωρούμε πως αυτό είναι και από τα πιο ευχάριστα κομμάτια της κάθε εμπειρίας. Αν σας αρέσει το διάβασμα και θέλετε να βουτήξετε στις ολοκληρωμένες ταξιδιωτικές ιστορίες μας, μπείτε στον ιστότοπό μας www.aktravelife.com. Αν θέλετε να μας γνωρίσετε λίγο καλύτερα και να βλέπετε τα ταξιδάκια μας live στα stories, ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Facebook. Πρόσφατα ξεκινήσαμε να ανεβάζουμε και TikTok, πείτε ένα γεια! :) #familytravel #naturelover #adventuretravel #roadtriplover #lowbudget

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.