Fresh Vibes Greece All Over Me

Ένα σαββατοκύριακο με την παρέα στη Χαλκίδα

Υπάρχει μια θεωρία που λέει ότι τα Σαββατοκύριακα, είναι το νέο είδος διακοπών. Και θα συμφωνήσουμε. Γιατί όταν έχεις καλή παρέα και όρεξη για δραστηριότητες και όμορφες διαδρομές, οι μέρες φτάνουν και περισσεύουν για να φορτίσεις τις μπαταρίες σου και να επιστρέψεις τη Δευτέρα στη δουλειά, νιώθοντας σαν να ΄χεις γυρίσει από διακοπές.

Κάπως έτσι το σκεφτήκαμε κι εμείς, και ξεκινήσαμε όλη η κοριτσοπαρέα για την όμορφη και κοντινή Χαλκίδα.

Επιχείρηση Roadtrip

Έτσι, εμείς ως κοριτσοπαρέα για το ταξίδι μας επιλέξαμε το νέο SUZUKI IGNIS, το κορυφαίο Ultra Compact SUV, με εμβληματικό design, στην πιο cool πορτοκαλί απόχρωση (Flame Orange Pearl Metallic) , για να ζήσουμε το απόλυτο “fun to drive”. H διαδρομή απέδειξε ότι ήταν το ιδανικό αμάξι για κοριτσίστικο roadrip καθώς διαθέτει αμέτρητες δυνατότητες στον χώρο αποσκευών ώστε να χωρέσει όοολες τις βαλίτσες μας (We did it).

Επιπλέον διαθέτει υβριδική τεχνολογία Suzuki Hybrid για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων και αυτονομία, ιδανική για εμάς που αποφασίσαμε να οργώσουμε την περιοχή. Τέλος, το IGNIS προσφέρει και άψογη συνδεσιμότητα με το κινητό καθώς η εύχρηστη infotainment οθόνη 7’’ του υποστηρίζει συνδεσιμότητα Android Auto και Apple Car Play, οπότε σε όλη τη διαδρομή, ακούγαμε τη δική μας playlist από το κινητό, με αγαπημένες 90s και Eurovision επιτυχίες.. (Fuegooo).

Έτσι, λοιπόν, ξεκινήσαμε Παρασκευή απόγευμα μετά τη δουλειά για το Brown Beach Chalkida. Κάθε παρέα έχει κάποιους στάνταρ τύπους: στη δική μας παρέα οδηγός του Suzuki IGNIS ήταν η Δήμητρα, συνοδηγός και dj ήταν η Λήδα, η Ελπίδα φρόντισε για το φωτογραφικό υλικό και όσο κι αν ήθελα να ήμουν η passenger princess αυτής της παρέας, προσπάθησα να κάνω τον συντονισμό για να εκμεταλλευτούμε τις ηλιόλουστες στιγμές.

Επιβιβαστήκαμε εμείς, οι βαλίτσες μας, οι τσάντες θαλάσσης μας και η καλή μας διάθεση στο πορτοκαλί IGNIS και ξεκινήσαμε για τη διαδρομή της 1 ώρας μέχρι το ξενοδοχείο μας. Μόλις φτάσαμε, φυσικά γυρίσαμε το δωμάτιο αλλά περισσότερο ενθουσιαστήκαμε με το μπαλκόνι μας και την αιώρα του. Συμφωνήσαμε αμέσως ότι θα πίνουμε εκεί τον καφέ μας το πρωί. Αλλάξαμε από τα ρούχα του γραφείου, βάλαμε τα βραδινά μας outfits και βγήκαμε για βραδινή βόλτα στη Χαλκίδα για χαλαρή βόλτα για φαγητό.

Πρωινό στο Brown Beach Chalkida

Το επόμενο πρωί, ξυπνήσαμε και πρώτη μας σκέψη ήταν να κατέβουμε στον μπουφέ του πρωινού. Και ήταν, πραγματικά, η καλύτερη κίνηση. Ο μπουφές, είχε, αλήθεια τα πάντα. Διάφορα είδη αυγών, ψωμάκια και κρουασάν, φρέσκα φρούτα, καφέδες μέχρι και ένα stand για να φτιάξεις το δικό σου bloody mary: ένα ποτό ιδανικό για brunch! Περάσαμε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας στην πισίνα και κατεβήκαμε και μια βόλτα στην παραλία.

Ήπιαμε παγωμένο τσάι στις ξαπλώστρες-κρεβάτια μας και λιαστήκαμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ για πρώτη φορά για φέτος! Το απόγευμα ετοιμαστήκαμε για επίσκεψη σε οινοποιείο της περιοχής. Εκεί, μας εξήγησαν τον τρόπο παρασκευής του κρασιού και δοκιμάσαμε διάφορες ετικέτες μαζί με τυράκια και κριτσίνια.

Dinner o’clock

Το βράδυ αποφασίσαμε να μείνουμε στο ξενοδοχείο κι αφού φάγαμε το Greek style dinner στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, καθίσαμε στο lobby στους άνετους καναπέδες και στις κουνιστές καρέκλες. Κι ενώ είπαμε πως δεν θα το ξενυχτήσουμε, η κουβέντα κράτησε μέχρι αργά.

Κάστρο Καράμπαμπα

Σε αυτή την εκδρομή λοιπόν ανεβήκαμε για εξερεύνηση και στο κάστρο του Καράμπαμπα, στον λόφο της Βοιωτικής περιοχής που ονομάζεται Φούρκα. Ένα κάστρο με μεγάλη ιστορία, μοναδική πανοραμική θέα στη θάλασσα αλλά και εκθεσιακό χώρο στο εσωτερικό του. Αφού περπατήσαμε και σκαρφαλώσαμε στα τείχη για να δούμε τη θέα και θαυμάσαμε τη συλλογή γλυπτών που βρίσκεται στον εκθεσιακό χώρο μέσα στο κάστρο (free είσοδος).

Wine tasting

Αυτό το roadtrip ήταν η αφορμή για να μυηθούμε στα μονοπάτια του οινοτουρισμού. Επισκεφτήκαμε το κτήμα Αβαντίς που βρίσκεται λίγο πιο έξω από τη Χαλκίδα, και δοκιμάσαμε μια σειρά από κρασιά, μαθαίνοντας πως να ξεχωρίζουμε τα αρώματα και τα συστατικά τους.

Στη συνέχεια περιηγηθήκαμε και στους υπόλοιπους χώρους του οινοποιείου όπως αυτός που είναι γεμάτος καλλυντικά φτιαγμένα από σταφύλι, είδαμε τα σύγχρονα μηχανήματα οινοποίησης, νιώσαμε τη θερμοκρασία να πέφτει κατεβαίνοντας στο κελάρι ενώ είδαμε και τη γραμμή εμφιάλωσης. Το σίγουρο είναι ότι το κτήμα Αβαντίς μας άφησε την καλύτερη επίγευση αυτού του ταξιδιού.

Για το τελευταίο πρωί, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε νωρίς και μετά το πρωινό καθίσαμε στο μπαλκόνι με καφεδάκια! Ετοιμαστήκαμε γρήγορα και μαζέψαμε τα πράγματά μας για μια τελευταία βόλτα στην όμορφη και τόσο κοντινή-από την Αθήνα- Χαλκίδα!

Κλείσαμε βαλίτσες, βάλαμε όλα μας τα υπάρχοντα στο SUZUKI IGNIS μας (4 γυναίκες ένα αυτοκίνητο) ήταν μεγάλο το challenge, αλλά τα καταφέραμε! Πήραμε το δρόμο της επιστροφής προς την Αθήνα με την υπόσχεση να μαζευτούμε σύντομα ξανά η τετράδα για την επόμενη εξόρμησή μας!

© 2023, 2Girls 1Map and Kylee Papadaki-Makroyianni. All rights reserved.

Travel Vloggers at 20

Hello to eveybody!

Οι 2girls1map, a.ka Λήδα και Ελπίδα, είναι αυτό που λέμε «οι Παλιές Καραβάνες» του Travel Vibe, καθώς ανήκουν στο team από τον πρώτο κιόλας μήνα δημιουργίας του (Ακράτητες).

Πρόκειται για δύο κολλητές φίλες, που θεωρούν ότι δε χρειάζεται να έχεις βρει το άλλο σου μισό για να κάνεις τα ταξίδια που ονειρεύεσαι. Το μόνο που χρειάζεσαι, είναι τον κολλητό/την κολλητή σου, μια κάμερα, και έναν καλό…χάρτη.

Όλα ξεκίνησαν κάπου στο μακρινό 2009, όταν τα κορίτσια γνωρίστηκαν στην ένδοξη Φιλοσοφική όπου και σπούδαζαν (Αγγλική Φιλολογία & Θεατρολογία αντίστοιχα). Σύντομα ταιριάξανε και άρχισαν να κάνουν μαζί εκπομπές σε ιντερνετικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς της εποχής, παρουσιάζοντας περίεργες ειδήσεις από όλο τον κόσμο.

Η αγάπη τους όμως για τα ταξίδια, (αλλά και το ψώνιο τους για την κάμερα), τις οδήγησε στο να φτιάξουν από κοινού, το δικό τους Travel YouTube channel το 2016. Οι ίδιες αποτελούν το 1o travel ντουέτο στο Ελληνικό YouTube και μέχρι σήμερα μετράνε 17 χώρες στο βιογραφικό τους. Ανήκουν στην οικογένεια του Comedy Lab, ενώ από το 2020, συνεργάζονται με το Mad Viral, το κανάλι του Mad στο Cosmote TV, όπου προβάλλει εξίσου τα video τους.

Φτάνοντας στο σήμερα, οι ίδιες δουλεύουν παράλληλα στον χώρο του marketing και των social media, γιατί οκ, κάπως πρέπει να βγούνε και τα λεφτά για τα ταξίδια.

Όταν δεν κάνουν video για το YouTube ή τα υπόλοιπα social media τους, γράφουν τα δικά τους άρθρα στο Travel Vibe, δίνοντας tips και προτάσεις με βάση τις δικές τους ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Αν ανήκεις σε αυτούς που λατρεύουν στα ταξίδια την οργάνωση, τα ψώνια, τα παλάτια, και τα luxury μαγαζιά, τότε είσαι ξεκάθαρα «Team Λήδα».

Αν πάλι ανήκεις σε αυτούς που στα ταξίδια είναι λίγο πιο "χύμα", αγαπούν τη φύση, την περιπέτεια, και τα εναλλακτικά μαγαζιά, τότε είσαι ξεκάθαρα «Team Ελπίδα».

Με όποιο team κι αν είσαι, σίγουρα θα βρεις κάτι ενδιαφέρον στα άρθρα και στο κανάλι τους ώστε να πάρεις ιδέες και για τα δικά σου ταξίδια με φίλους.

Athens & Food Editor at 53

Γεια! Είμαι η Κάιλη, μέλος του Travelvibe από το 2023. Ζω σε Αθήνα και Ηράκλειο Κρήτης ανάλογα τις υποχρεώσεις και τα κέφια. Γράφω κυρίως για το που θα βρεις το καλύτερο φαγητό αλλά και για ταξίδια που κάνω με τις φίλες μου αλλά και μόνη μου.

Η πιο πρόσφατη ασχολία μου είναι να φτιάχνω video με vlogs από την καθημερινότητά μου και με τα μέρη που έφαγα και μου άρεσαν.

Ταξιδεύω κυρίως στην Ευρώπη (αν και θα ήθελα ο επόμενος μου προορισμός να είναι είτε η Αίγυπτος είτε το Μαρόκο) κι έχω ζήσει 3 χρόνια στην Κωνσταντινούπολη. Με λες και local! Αγαπημένη μου πόλη είναι η Μαδρίτη, έχω πάει ήδη 2 φορές αλλά δε θα με πείραζε να πηγαίνω μια φορά τον χρόνο.

Λατρεύω το ελληνικό καλοκαίρι και δεν μπορώ να με φανταστώ να μην επισκέπτομαι τουλάχιστον ένα νέο νησί κάθε χρονιά (είμαι νησιώτισσα, με καταγωγή από τον Πόρο και την Κρήτη).

Επαγγελματικά, ασχολούμαι με τα social media και στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να ανακαλύπτω νέα μέρη για φαγητό ή να δοκιμάζω έθνικ κουζίνες. Θα με βρεις πολύ συχνά να δουλεύω με το laptop μου σε κάποιο ωραίο καφέ.

Κάτι που φροντίζω να υπενθυμίζω σε όλους είναι πως έχω έναν γάτο, τον Τέλη, ο οποίος είναι πολύ περιπετειώδης και ταξιδεύει συχνά μαζί μου.

#Foodie #FoodTraveller #SoloTravel #PetFriendly

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.