Discover Fresh Vibes Tips & Thoughts World Stories

20 μέρες στην Κολομβία: Τι να δεις, τι να κάνεις

Γλυκοκοιτάζεις την Κολομβία αλλά δε ξέρεις που να πας και τι να δεις; Η αλήθεια είναι ότι με δυσκολία θα εξαιρέσεις κάτι από τα πολλά highlights της χώρας, θα αναγκαστείς όμως γιατί μικρή χώρα δεν τη λες. Με μία ή δύο εσωτερικές πτήσεις και μια καλή οργάνωση θα δεις αρκετά. Διάβασε και τις δικές μου επιλογές και πάρε ιδέες για να φτιάξεις το πρόγραμμα σου.
  πάμε μια βόλτα στην Κολομβία
[Bogota]  Απαραίτητα θα βάλεις στο ταξίδι σου δυο-τρεις μέρες την πρωτεύουσα. Ιδανικό μέρος να μείνεις η παλιά πόλη, Candelaria. Δίπλα στους τεράστιους ουρανοξύστες θα βρεις το πιο χρωματιστό κομμάτι της πόλης. Πολύχρωμα σπίτια, εκπληκτικής αρχιτεκτονικής, υπέροχα γκράφιτι, αρκετά καφέ και εστιατόρια, λίγα τουριστικά μαγαζιά, πλατείες γεμάτες ζωή.
τα γράφιτι στη Bogota είναι έργα τέχνης
Τι να κάνεις στη Μπογκοτά; Θα κάτσεις στην πλατεία Plazoleta Chorro de Quevedo με τη λευκή εκκλησία, να χαζέψεις τους ντόπιους και να πιείς chicha, ένα ποτό από καλαμπόκι! Αν πιάσεις κουβέντα πολύ πιθανό να σε κεράσουν ένα ποτήρι, είναι πολύ φιλικοί και φιλόξενοι όλοι! Εμείς ρωτήσαμε τι είναι αυτό που πίνουν και βρεθήκαμε να κρατάμε ένα μπουκάλι κερασμένο και να βγάζουμε φωτογραφίες! Από το σημείο αυτό ξεκινάει η Carrera2 ,ένα μικρό στενάκι με μπαράκια και πολλά πολλά γκράφιτι. Μην το χάσεις. Θα περάσεις από την πλατεία Bolivar και θα δεις τον καθεδρικό, το δημαρχείο και άλλα πανέμορφα δημόσια κτήρια. Διάφοροι πλανόδιοι μικροπωλητές πουλούν την πραμάτεια τους και κάποιοι περιμένουν με τα λάμα τους να βγεις φωτογραφία. Θα πας στο Μουσείο Χρυσού, Museo del Oro, προσοχή μην την πατήσεις όπως εγώ, τις Δευτέρες είναι κλειστό! Θα πας στο μουσείο του Μποτέρο (έχει και δωρεάν είσοδο) Ακόμα και εγώ, η αντιμουσέουμ, πήγα! Όμορφο κτήριο και πολλά τα εκθέματα. Μια βόλτα με το Τελεφερίκ θα σε πάει στο βουνό Monserrate με το ομώνυμο μοναστήρι. Τυχαία βρεθήκαμε Τρίτη πρωί, σημείωσε ότι αυτή τη μέρα δεν υπάρχει λειτουργία, και απολαύσαμε ησυχία. Εκτός από το μοναστήρι θα βρεις ένα μικρό μάρκετ με σουβενίρ και αρκετά εστιατόρια με παραδοσιακό φαγητό, καφέ και τσάι. Δοκίμασε ένα τσάι με φύλλα κόκας, (αν όχι στην Κολομβία τότε που!) βοηθάει και στα συμπτώματα που προκαλεί το υψόμετρο. Κάποια μαγαζάκια ήταν κλειστά, αλλά δε μας πείραξε. Για να δούμε όλο το μέρος χαλαρά και να πάρουμε και πρωινό χρειαστήκαμε 1.30 ώρα. Ανεβήκαμε με το βαγόνι των 9 και επιστρέψαμε με των 10.30 (φεύγει κάθε μισή ώρα) Όλα αυτά θα τα κάνεις με ησυχία γιατί ίσως το υψόμετρο να σε κάνει να λαχανιάζεις πιο εύκολα. Εμένα, παρόλο που στο Κίτο του Εκουαδόρ (2850μ) δεν με επηρέασε καθόλου, εδώ, στα 2650μ με πείραξε λίγο στην αναπνοή!    [Cartagena] Μια πόλη που δεν πρέπει με τίποτα να χάσεις! Το πιο τουριστικό κομμάτι του ταξιδιού αλλά συγχρόνως και το πιο φωτογραφικά όμορφο! Κάθε μέτρο θα σταματάς για ακόμα μια πολύχρωμη φωτογραφία. Δε θα τη χορτάσεις εύκολα και σίγουρα θα χρειαστείς 3 βράδια το λιγότερο. Αν θες να επισκεφτείς και τα νησιά Ροζάριο βάλε 4 μέρες στο πρόγραμμα σου.
ένα ατελείωτο πάρτι στα νησιά Rosario
Τα βάιμπς της πόλης είναι πολύ δυνατά! Μέρα και νύχτα ο ρυθμός δε σταματάει τόσο στο παλιό κέντρο όσο και στη Getsemani. Έχει γίνει το νέο τρεντ για τους νέους με πολλά μαγαζάκια και νυχτερινή ζωή. Τιπς: -βάλε pin την οδό 38, είναι από τις ομορφότερες! -Πήγαινε στο The rum box για ωραίο φαγητό και απίθανο ρούμι και κοκτέιλ. Το περιβάλλον πολύ ενδιαφέρον, καλόγουστο και προσεγμένο. -τις καλύτερες εντυπώσεις μας άφησε το μικρό μαγαζάκι The old guardians. Γκουρμεδιές κυρίως θαλασσινών, αλλά όχι κάτι εξεζητημένο. Πολύ καλό σέρβις. -Το κλαμπ που τα σπάει στην πόλη είναι το Alquimista. Θα το καταλάβεις από την τεράστια ουρά που υπάρχει από έξω. -Τα τείχη περιβάλλουν την πόλη και αξίζει να ανέβεις για πανοραμική θέα το απογευμα. -Μια μαργαρίτα στο μπαρ του ξενοδοχείου Movich το δειλινό (σημείωσε ότι ο ήλιος δύει στις 6) -Αν θες να βγάλεις φωτογραφίες τις κυρίες με τα φρούτα, Señores Palenque, χαρακτηριστικές φιγούρες της πόλης, απλά αγόρασε λίγα φρούτα και ζήτα ευγενικά μια πόζα μαζί τους. Σίγουρα θα σου πουν ναι. Τώρα τι έκανα τα άγουρα μάνγκο που μου πούλησαν; Τα πέταξα! χαχα
η πόλη είναι ένας φωτογραφικός παράδεισος
-Πιες ένα δροσερό κοκτέιλ στην πλατεια San Pedro Claver, περιπλανήσου στα γύρω στενά και βγες στην Plaza de la Aduana και στο Clock tower. Όλα είναι κοντά και δεν υπάρχει καλύτερο από το να χαθείς μέσα σε τόση ομορφιά! -Το βραδάκι δες τους χορευτές στην πλατεία Plaza de la Proclamación και πιες μια μπύρα από τους πλανόδιους “μπάρμαν” Θα τους δεις να κρατούν ψυγεία από φελιζόλ γεμάτα μπύρες! Η καλύτερη παράσταση! -Κλείσε μια εκδρομή στα νησιά Ροζάριο (5 island cruise). Αν δεν το κάνεις θα έχεις ζήσει τη μισή εμπειρία της πόλης. -Μην τρέχεις συνεχώς να δεις και άλλους και άλλους δρόμους. Η πόλη είναι πανέμορφη παντού! Κάτσε σε μια από τις πολλές πλατείες, απόλαυσε ένα παγωμένο ποτό και αφουγκράσου το ρυθμό της Καρταχένας. Αυτό θα σου μείνει αργότερα.    [Barichara] Αν μπορούσα να έχω ένα χωριό εκτός Ελλάδας αυτό θα ήταν το Μπαριτσάρα. Το αγάπησα όχι μόνο για την ομορφιά του αλλά και για την ηρεμία του.
Barichara
Τα σπίτια κουκλίστικα, ελάχιστα αυτοκίνητα, χωρίς καλώδια ρεύματος να ενοχλούν την αισθητική σου, καλόγουστα μαγαζιά, ευγενικοί άνθρωποι…θες και άλλα; Θα αισθανθείς τόσο ασφαλής, σα να βρίσκεσαι σπίτι σου.
ένα χωριό πρώτυπο
Το Casa Blanca που μείναμε υπέροχο! Ένας μικρός παράδεισος. Το συστήνω τόσο για το περιβάλλον όσο και για την εξυπηρέτηση.
γύρω από την κεντρική πλατεία θα βρεις πολλά τουκ τουκ και μίνι πουλμανάκια για ημερήσιες εκδρομές
Παρόλο που είναι χωριό τα εστιατόρια του έχουν πολύ υψηλά στάνταρ. Σημειώσαμε τα παρακάτω: Το Elvia, αρκετά γκουρμέ με λογικές τιμές, δηλαδή 60-70€/2 άτομα με ένα μπουκάλι κρασί, πολύ όμορφο περιβάλλον και σέρβις. Το Independencia cocina y sazón” με νόστιμο παραδοσιακό φαγητό και το μέρος μας έκανε να θυμηθούμε ελληνικό ταβερνάκι. Έχει ωραία θέα στο φαράγγι αν πας μεσημέρι θα το απολαύσεις. Το El Punto είναι ωραίο για ποτάκι στα μπαλκόνια του, το φαγητό αρκετά συμπαθητικό.
Barichara
Τιπ 1: κάτσε σε κάποιο από τα παντοπωλεία της πλατείας. Είναι τα καφενεία τους και θα δεις μόνο ντόπιους. Κάποια έχουν τηλεόραση με αγώνες, άλλα μουσική. Αν τολμάς φάε την τοπική νοστιμιά τους hormigas culones, τα χοντροκώλικα μυρμήγκια, μαζί με μια μπύρα águila. Τιπ2: κανόνισε ένα “touk-touk tour” είτε μόνος σου, θα βρεις πολλά στην πλατεία αραγμένα, είτε μέσω του ξενοδοχείου σου. Κοστίζει περίπου 30€/ώρα. Θα σου πουν πολλά πράγματα για την πόλη, θα σε πάνε σε διάφορα σημεία, θα σε βγάλουν φωτογραφίες. Εμάς μας έκανε και μετάφραση μέσω google translate και ήταν τέλειο και αστείο μαζί! Τιπ3: Από το χωριό μπορείς να κανονίσεις διάφορες δραστηριότητες όπως canyoning, parapente, rafting, caving, bungee jumping κλπ. Συνιστώ μια ολοήμερη εκδρομή στο φαράγγι Chicamocha και ράφτινγκ στο ομώνυμο ποτάμι. Φύγαμε στις 8.30πμ και επιστρέψαμε στις 5μμ. Το φαράγγι είναι 3 ώρες μακριά αλλά άξιζε φουλ! [Villa de Leyva] Το ορεινό χωριό βρίσκεται στα 2000μ. Πολύ όμορφο, προσεγμένο, καθαρό, με πολλά εστιατόρια (κυρίως πιτσαρίες!), πολλά μπαράκια, πολλά τουριστικά μαγαζιά με σουβενίρ, πολύ κόσμο τα Σαββατοκύριακα. Είναι το μέρος όπου παραθερίζουν οι πρωτευουσιάνοι, Μπογκοτάνοι.
Villa de Leyva
Φτάσαμε κατά τύχη Παρασκευή και ζήσαμε ένα μικρό πάρτι το Σάββατο στην πλατεία του χωριού. Χοροί, μουσικές, κόσμος, ποτά, χαμός!
η εκκλησία είναι το σήμα κατατεθέν του χωριού
Οι ντόπιοι έχουν μια μεγάλη αγάπη στους χαρταετούς. Τον Αύγουστο γίνεται και φεστιβάλ αλλά δυστυχώς το χάσαμε για μια εβδομάδα. Είδαμε όμως πολλούς να κρατούν αετούς, να χαίρονται, να παίζουν με τα παιδιά τους. Κρατούσε φαίνεται από τη γιορτή.   [Leticia-Amazonia] Παρόλο που το 35% της έκτασης της χώρας καλύπτεται από το δάσος του Αμαζονίου, η μοναδική Κολομβιανή πόλη στο ποτάμι του Αμαζονίου είναι η Λετίσια. Βρίσκεται στο νοτιότερο σημείο και τη χωρίζουν από τη Βραζιλία και το Περού μόνο τα νερά του ομώνυμου ποταμού. Συνδέεται με την υπόλοιπη χώρα μόνο αεροπορικώς, αφού δεν υπάρχουν δρόμοι λόγω της ζούγκλας.
κάποια σημεία στη ζούγκλα είναι δύσβατα και κουραστικά…αλλά τόσο όμορφα!
Οι επιλογές που έχεις για να δεις τις ομορφιές του δάσους και του ποταμού είναι, είτε να πας οργανωμένη εκδρομή 3 ή 5 μέρες στο ποτάμι είτε να μείνεις σε ένα κατάλυμα και να σου κανονίσει το ίδιο πεζοπορίες και εκδρομές σε κοινότητες ιθαγενών. Όλα φαντάζομαι τα καταλύματα μπορούν να το κάνουν. Μίλησε μαζί τους από πριν.
το σκηνικό στο ποτάμι είναι σαν ζωγραφιά
Εμείς επιλέξαμε το δεύτερο, μαντέψτε γιατί.. Οι τιμές ήταν εξωφρενικά ακριβές για το μπάτζετ μας. Ζητάνε 1000-1500€/2 άτομα για 3 μέρες! (Για να καταλάβεις εμείς χαλάσαμε εκεί 2.500€ και για τις 17 μέρες!) Σίγουρα θα δεις περισσότερα πράγματα, φαντάζομαι, αλλά δεν το μετανιώνω.
βαρκάδες και βουτιές στο ποτάμι
Πήγαμε 2 μεγάλες πεζοπορίες, ευχαριστώ δε θα άντεχα και τρίτη! Γελάσαμε πολύ γλιστρώντας στις λάσπες, σκαρφαλώσαμε σε φυσικά μονοπάτια, είδαμε τις κοινότητες των ιθαγενών, πήγαμε βαρκάδα στη λίμνη Tarapoto, μια φυσική συνέχεια του Αμαζονίου, ψαρέψαμε πιράνχα (ας πούμε, πιο πολύ παίξαμε), κολυμπήσαμε στα κατάμαυρα νερά παραδίπλα από τα δοντάκια των ψαριών (μας βεβαίωσαν ότι εκεί, 50 μέτρα μακριά δεν έχει, μπρρρρ) και απόλαυσα το μέρος που μέναμε, τα υπέροχα χρώματα του πρωινού, τους ψαράδες με τις βάρκες τους και τη γαλήνη του νερού!
τα πρωινά στο κατάλυμα μας, μια μαγεία
[Tayrona Park] Το να αποφασίσουμε που θα μείνουμε, να είναι πιο βολικά δηλαδή, για την επίσκεψή μας στο πάρκο Tayrona μας πήρε 1-2 μήνες. Κοιτούσαμε, ξανακοιτούσαμε διαβάζαμε και ξαναδιάβασε κριτικές και μπλογκς… Το πάρκο είναι ένας προστατευόμενος δασικός δρυμός με υπέροχα μονοπάτια που καταλήγουν σε εξωτικές παραλίες. Αυτά είχα δει και είχα τρελαθεί να πάμε. Ο Ανδρέας δεν πολυτρελαινόταν, εγώ πάλι επέμενα! Μα είναι στα μαστ της χώρας βρε παιδί μου! Γύρω λοιπόν από την είσοδο του πάρκου υπάρχουν δεκάδες ξενοδοχεία, φθηνά και ακριβά. Κλείσαμε πριν καιρό σε ένα από αυτά, όμορφο και προσεγμένο, δίπλα σε ένα ποτάμι, με πισίνα και όλα τα κομφόρ.
το μέρος είναι πολύ χαλαρό με χίπικα bungalows
Δυο βδομάδες πριν την αναχώρηση μας όμως λέμε…Δεν πάμε καλύτερα να μείνουμε 5 χιλιόμετρα μακριά, πάνω στην παραλία? Θα πάρουμε ένα ταξί να μας πάει στην είσοδο του πάρκου. Το πρωί και το βράδυ θα χαρούμε τη θάλασσα. Έτσι και κάναμε. Το μέρος που μείναμε ήταν η παραλία Playas de Mendihuaca γνωστή ως παραλία Costeño.
παραλία Costeno
Μια χίπικη κατάσταση, με ξύλινα bungalows πάνω στην άμμο, ταβερνάκια δίπλα μας και ένα μπαράκι που έπαιζε ρεγκετόν, τον εθνικό ρυθμό της χώρας, non-stop!
τις Κυριακές μαζεύει πολλούς ντόπιους
Λίγο η κούραση, λίγο η γιορτή μου, ήμασταν εκεί παραμονή της Παναγίας, αυτό ήταν! Δεν είδαμε ποτέ το πάρκο! Πρώτη φορά βγήκαμε από το πρόγραμμα μας! Δεν το μετανιώσαμε όμως. Γλεντήσαμε μαζί με τους Κολομβιανούς σε ένα ολοήμερο beach party!   [Τραγούδια για να μπεις στο κλίμα] Me Porto Bonito dj Pepe, Gimi the light [Τοπικά φαγητά] Δυστυχώς δε θα βρεις μενού στα αγγλικά εύκολα. Σημείωσε μερικές ωραίες ντόπιες λιχουδιές.
Arepas: ένα είδος πίτας από σιμιγδάλι. θα το βρεις σε πολλές εκδοχές, τηγανιτή, ψητή και γεμιστή Arepas rellena
Carimaniola de giuca con Carne o queso:  κροκετα με τυρί ή κιμά
Picada: ποικιλία με κρέας, πίτες, λουκάνικα κλπ.
Chorizo: είδος λουκάνικου
Empanadas de carne: γεμιστή ζύμη με κιμά, σαν τις δικές μας τυρόπιτες
Ajiatso: σούπα με κοτόπουλο, καλαμπόκι και πατάτα
Masjarra:  Ψάρι τηγανιτό
Frijolada: φασολάδα με μαύρα φασόλια που για συνοδευτικό είχε τηγανιτό αυγό, μπριζόλα, λουκάνικο και αρέπας.

η αγορά la persévérance είναι γεμάτη εστιατόρια με παραδοσιακά φαγητά
[Ενδεικτικές τιμές / Κόστος Ταξιδιού]
ποτό 7€
μπύρα 1.20€
ψάρι με ρύζι 10.5€
κοτόπουλο με ρύζι 6€
1/2lt νερό 0.5€
κοντινές διαδρομές ταξί μες τη πόλη 2.5€
μακρινές 5€
Για 17 διανυκτερεύσεις το κόστος του ταξιδιού μας, χωρίς τα εισιτήρια, ήταν περίπου 2500€
Η ανάλυση είναι κατά προσέγγιση, όσα καταφέραμε να καταγράψουμε.
ποτά: 82€
φαγητά: 580€
δωμάτια: 550€
ΜΜΜ: 105€ ταξί: 95€
δραστηριότητες: 290€
δώρα/σουβενίρ/ψώνια: 170€
[Περίεργα που είδα] Δε βρήκα καρτ ποστάλ μόνο στη Bogota Δεν έχουν αλάτι και πιπέρι στο τραπέζι και αν ζητήσεις θα σου φέρνουν μόνο αλάτι! Παρόλο το κρύο σε κάποια μέρη, Μπογκοτά, Λέιβα, δεν έχουν σόμπες, ερκον ή άλλη θέρμανση και κάθονται ΟΛΟΙ έξω! Σχεδόν κανένας δε μιλάει αγγλικά και δεν υπάρχει κατάλογος στα αγγλικά σχεδόν πουθενά Πολύ φιλικοί και χαρούμενοι Ακούνε δυνατά μουσική και χορεύουν Πίνουν αγουαρδιέντε από το μπουκαλι και κερνάνε όποιον βρουν Τα εστιατόρια κλείνουν νωρίς 8.30-9 Ενθουσιάζονται μόλις ακούν Ελλάδα και μας εκτιμούν πολύ για την ιστορία μας
[Το πρόγραμμα μας αναλυτικά]
Σα 6/8/2022 πτήση 04.55-06.25 Athens-Instabul 10.00-15.20 Instabul-Bogota διανυκτέρευση Μπογκοτά “Casa Arbol”
Κυ 7/8 πτήση Bogota-Leticia 09.00-11.00 βάρκα για Puerto Narino 11.00-13.00 διανυκτέρευση Puerto Narino “Eware Refugio Amazona”
Δε 9/8/2022 Puerto Narino εκδρομές
Τρ 9/8/2022 Puerto Narino εκδρομές
Τε 10/8/2022 πτήση Leticia-Bogota-Cartagena 13.00-22.00 διανυκτέρευση Καρταχένα “Casa India de Cartagena”
Πε 11/8/2022 Cartagena
Πα 12/8/2022 Cartagena εκδρομή στα νησιά Rosario
Σα 13/8/2022 μίνι βαν Cartagena- Santa Marta-Tayrona 5h, ταξί Santa Marta-Costeno beach 1h,  διανυκτέρευση Costeno “Chill & Surf”
Κυ 14/8/2022 Costeno
Δε 15/8/2022 ταξί Costeno-Santa Marta 1h, βραδινό λεωφορείο Santa Marta-Bucaramaga 10h, Bucaramaga-San Gill 2h
Τρ 16/8/2022 ταξί San Gill-Barichara 1h, διανυκτέρευση Barichara “Casa Blanca”
Τε 17/8/2022 Barichara, ολοήμερη εκδρομή στο Chicamocha Canyon για rafting
Πε 18/8/2022 Barichara
Πα 19/8/2022  λεωφορείο Barichara-Villa de Leyva 4h διανυκτέρευση Villa de Leyva “Felisidad Hotel”
Σα 20/8/2022 Villa de Leyva
Κυ 21/8/2022 λεωφορείο Villa de Leyva -Bogota 4h διανυκτέρευση Bogota “Casa Arbol”
Δε 22/8/2022 Bogota
Τρ 23/8/2022 πτήση Bogota-Panama- Instabul 17h
Τε 24/8/2022  Πτήση Instabul-Athens 1.5h
Ευχαριστώ για την παρέα! Σου άρεσε το ταξίδι που σε πήγα;  Για περισσότερες ιστορίες, τιπς και φωτογραφίες, έλα στην παρέα μου στο insta >>  @mazarou.wanders Μαρία Μαζαρού >>Δες περισσότερα ταξίδια μου εδώ

© 2023, Maria Mazarou. All rights reserved.

Travel Editor at 11

Γεια σου, είμαι η Μαρία Μαζαρού.

#Travelstories #Islander #Summerlover

Γεια σου, είμαι η Μαρία Μαζαρού. Ζω από πάντα στην Αθήνα και τα τελευταία χρόνια περνάω αρκετό χρόνο στο σπίτι μας στην Τζια. Ήταν το 2019 όταν μου έγινε η πρόταση να μπω στο Travel Vibe και παρόλο που μέχρι τότε πίστευα ότι δεν μπορούσα να γράψω καλά, δε δίστασα ούτε στιγμή Η χαρά μου πλέον είναι τεράστια που είμαι μέλος αυτής της ταξιδιωτικής κοινότητας. Μου αρέσει να ταξιδεύω σε μέρη λιγάκι πιο ιδιαίτερα και ήσυχα, όσο γίνεται με λιγότερο τουρισμό. Όσο πιο μακριά και απομονωμένα, τόσο πιο πολύ με εξιτάρει! Η πιο συχνή ερώτηση προς έναν ταξιδιώτη είναι, ποιο είναι το αγαπημένο σου ταξίδι. Δυστυχώς, δεν μπορώ να απαντήσω εύκολα σε αυτή την ερώτηση. Αν πρέπει να πω μία θα πω Μεξικό, πρώτον για την ομορφιά της και δεύτερον για την αγάπη που της έχω. Δεν μπορώ όμως να προσπεράσω  την εμπειρία μου βλέποντας τη μεγάλη μετανάστευση ζώων στο Μασάι Μάρα της Κένυα, συμμετέχοντας σε κηδεία στην Τάνα Τοράτζα της Ινδονησίας, την τριήμερη κατάβαση του ποταμού Τσιριμπίνια στη Μαδαγασκάρη ή τη δεκαήμερη κατασκήνωση στο εξωπραγματικά όμορφο νησί της Σοκότρα. Δεν έχω κάνει πάρα πολλά ταξίδια σε απόλυτο αριθμό, είμαι όμως πολύ περήφανη και τυχερή για τα μέρη που έχω δει! Στο Travel Vibe θα βρεις άρθρα μου για ελληνικούς προορισμούς και νησιά όπως τα Ψαρά, Παλαιό Τρίκερι και τη Τζια, για κοντινούς προορισμούς όπως την Μπολόνια, τη Φεζ του Μαρόκου και τη Σαναά της Υεμένης, αλλά και πιο μακρινούς όπως για τα νησιά Γκαλαπάγκος, το Μεξικό, την Κόστα Ρίκα, το Ομετέπε της Νικαράγουα και την Κολομβία. Αυτό όμως που πραγματικά μου αρέσει να γράφω είναι ταξιδιωτικές ιστορίες….Πως πέρασα 3 μέρες μέσα σε μια πιρόγα στη Μαδαγασκάρη, πως ήταν η εμπειρία μου ζώντας 10 μέρες παρέα μόνο με τους 2 οδηγούς στη Σοκότρα της Υεμένης, πως είναι να έρχεσαι πρόσωπο με πρόσωπο με την από καιρό νεκρή μητέρα ενός ανθρώπου στο σαλόνι του σπιτιού του. Στα άρθρα μου δεν επικεντρώνομαι τόσο στα ιστορικά στοιχεία του κάθε μέρους. Αυτά υπάρχουν σε χιλιάδες αράδες στο διαδίκτυο. Στόχος μου είναι να σε βοηθήσω να οργανώσεις το δικό σου ταξίδι δίνοντας σου πληροφορίες και τιπς, να σε ταξιδέψω και γιατί όχι να σε εμπνεύσω για τον επόμενο σου προορισμό! #Travelstories #Islander #Summerlover

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.