Europe Stories Ηνωμένο Βασίλειο

Στιγμές μας από ένα Halloween Roadtrip στο Ηνωμένο Βασίλειο

Όταν έχεις μπροστά σου 17 ολόκληρες μέρες με την οικογένειά σου για να κάνετε ένα φθινοπωρινό tour με τρένα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τότε μπορούν να χωρέσουν πολλά μέρη, εμπειρίες, εικόνες, γεύσεις και μυρωδιές! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…

Πρώτη στάση: Λονδίνο

Το Λονδίνο δε χρειάζεται πολλές συστάσεις! Τα vibes του μοναδικά από το πρώτο λεπτό που πατάς το πόδι σου στην πρωτεύουσα της Αγγλίας! Τα kids friendly μέρη για τον τρίχρονο γιο μας πολλά και η Halloween διάθεση ξεχειλίζει σε κάθε βιτρίνα, εστιατόριο και πάρκο που θα συναντούσαμε! Μέσα σε τέσσερις μέρες σχεδόν γυρίσαμε όλη την πόλη με προτεραιότητα τις ανάγκες του μικρού οπότε περάσαμε αρκετό χρόνο στα υπέροχα πάρκα hide park, green park και James park αλλά και φυσικά στο μοναδικό μουσείο φυσικής ιστορίας, στο Covent garden κι στο Notting Hill.

Parent tip: Είχαμε μαζί ένα καρότσι μπαστούνι για τα περπατήματά μας και χρησιμοποιήσαμε πολύ και τα διώροφα λεωφορεία που στον πάνω όροφο σου προσφέρουν μαγική θέα και ο μικρός ξετρελαινόταν!

Δεύτερη στάση: Γιορκ

Το πανέμορφο Γιορκ απέχει περίπου 2 ώρες με την υπερταχεία από το Λονδίνο και ήταν η επόμενη στάση μας! Μας έκλεψε το μυαλό από την αρχή η μικρή πόλη μέσα στα Μεσαιωνικά τείχη, αφού είναι γεμάτη από γραφικά μικρά σπιτάκια, στενά σοκάκια και μικροσκοπικά μαγαζάκια από το 1400!  Δεν ήταν τυχαία σκηνικό για τα γυρίσματα της ταινίας «Harry Potter» , αφού νομίζεις ότι από κάθε γωνιά θα ξεπροβάλουν μάγισσες και φαντάσματα! Οι βόλτες στην παλιά πόλη του  Γιορκ σε ταξιδεύουν σε ένα παραμύθι, γιατί οι κάτοικοι έχουν φροντίσει να διατηρήσουν την μαγεία της πόλης σε κάθε της γωνιά! Extra tip: υπάρχει δίπλα στον σταθμό των τρένων ένα εξαιρετικό μουσείο τρένων, με τρένα από όλες τις χρονικές περιόδους που αξίζει να επισκεφτείς και αρέσει πολύ σε μικρούς και μεγάλους!

Τρίτη στάση: Καρλάιλ

Μετά από δύο μέρες στο Γιορκ αναχωρούμε για Σκωτία αλλά λίγο πριν περάσουμε τα όρια, κάναμε μια στάση στο Καρλάιλ, μία επαρχιακή πόλη της βόρειας Αγγλίας με πολλή γραφικότητα. Εκεί περιπλανηθήκαμε στο ιστορικό κέντρο και εκπλαγήκαμε από τον καθηλωτικό καθεδρικό ναό και στην γύρω περιοχή! Επίσης, επισκεφτήκαμε το κάστρο της πόλης κάνοντας ένα warm up για αυτό που μας περίμενε τις επόμενες μέρες στην Σκωτία!

Τέταρτη στάση: Νταμφρίς- Νότια Σκωτία

Περνώντας στην σκωτσέζικη πλευρά το σκηνικό αρχίζει να αλλάζει αισθητά ήδη από τα τοπία που βλέπαμε από το τρένο. Το Νταμφρίς είναι μία μεγάλη επαρχιακή πόλη των Low lands, την διαπερνάει ο ποταμός Νιθ και είναι ήρεμη και καταπράσινη. Εκεί ήταν για εμάς μια ευκαιρία να ρίξουμε λίγο ρυθμούς από τις συνεχόμενες αλλαγές πόλεων, να κάνουμε ένα διάλειμμα 4 ημερών, να δούμε την καθημερινότητα των κατοίκων και να γεμίσουμε μπαταρίες για την συνέχεια του ταξιδιού μας! Τα πάρκα, οι βόλτες στο ποτάμι, τα κοντινά κάστρα και τα φθινοπωρινά τοπία μας αποζημίωσαν!

Πέμπτη στάση: Στέρλινγκ

Ξεκινώντας από νωρίς, προς τα high lands, κάναμε μία στάση στο Kelpies, στα μεγαλύτερα γλυπτά άλογα του κόσμου, ύψους 30 μέτρων! Το εμβληματικό  μνημείο είναι ένα ανθρωπογενές θαύμα και κατόρθωμα μηχανικής, αφού το κάθε άλογο-γλυπτό  που απεικονίζει την κεφαλή ενός αλόγου, αποτελεί έναν μνημειώδη φόρο τιμής στην κληρονομιά της ιππικής δύναμης στη Σκωτία. Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε προς το Στέρλινγκ, γνωστό για την πρώτη νικηφόρα μάχη υπό του Σκωτσέζου ήρωα Γουίλιαμ Γουάλλας, για την ανεξαρτησία της Σκωτίας. Μία πόλη με υπέροχη αρχιτεκτονική και ένα εμβληματικό κάστρο στην κορυφή της, σε παρασύρει σε ένα ακόμη ένα ταξίδι στον μεσαίωνα, σε συνδυασμό με τις spooky γωνιές κι  τον μουντό, βροχερό καιρό.

Parent tip: Για το ταξίδι μας ήμασταν εξοπλισμένοι για βροχή, οπότε είχαμε μαζί αδιάβροχο κάλυμμα καροτσιού, αδιάβροχα άνορακ και γαλοντζάκια.

Έκτη στάση: Λοχ Λόμοντ

Ταξίδι στη Σκωτία χωρίς επίσκεψη σε λίμνες γίνεται; Δεν γίνεται; Έτσι, επιλέξαμε την μεγαλύτερη λίμνη της περιοχής την Λοχ Λόμοντ για να διανυχτερεύσουμε. Την επόμενη μέρα μας περίμενε ένα μαγικό τοπίο, καθώς ξυπνήσαμε σε ένα κατάλυμα στις όχθες της. Πήραμε ένα βαρκάκι που έκανε τουρ στην λίμνη που συνοδευόταν από ξενάγηση και στάσεις σε σημεία ενδιαφέροντος.

Έβδομη στάση: Γλασκώβη

Η πρωτεύουσα της Σκωτίας δε θα μπορούσε να λείπει από το πρόγραμμα! Η Γλασκώβη έχει μία δική της ξεχωριστή γοητεία που πολλές φορές αδικείται κάτω από την σκιά του απίθανου Εδιμβούργου, όμως αξίζει να της αφιερώσεις 2-3 μέρες. Η πολύβοη οδός Μπιουκάναν   ξεδιπλώνεται μπροστά σου με το που φτάσεις στην πόλη, μέσω του ιστορικού κεντρικού σταθμού των τρένων. Τα κτήρια και οι δρόμοι παραπέμπουν σε μεγαλούπολη που αναπτύχθηκε κατά την πρώτη βιομηχανική επανάσταση. Τη διαφορά κάνουν τα μοναδικά murals (ζωγραφιστά έργα τέχνης)  που ξεπροβάλλουν σε τοίχους όλου του κέντρου και μεταφέρουν σπουδαία μηνύματα. Από την επίσκεψή σου στην πόλη δεν μπορούν να λείπουν οι βοτανικοί κήποι του west end, οι οποίοι τον Οκτώβριο μετατρέπονται σε ένα πραγματικό Halloween σκηνικό βγαλμένο από ταινία!

Όγδοη στάση: Εδιμβούργο

Last but not least το Εδιμβούργο δε θα μπορούσε να λείπει από τα πλάνα μας! Εκεί όπου θαρρείς ότι οι μύθοι και οι θρύλοι ζωντανεύουν και που οι ήρωες του Harry Potter παίρνουν σάρκα και οστά! Το μαγευτικό Εδιμβούργο σε κάθε του γωνία μας ταξίδεψε στον χρόνο, μία βόλτα κατά μήκους του Βασιλικού Μιλίου (royal mile) έως το κάστρο θα πείσει και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες! Πλανόδιοι Σκωτσέζοι με κιλτ που παίζουν γκάιντα δίνουν αμέσως την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε ταινία, μάγοι με κουκουβάγιες και γεράκια, μαγαζιά που πουλούν μαγικά φίλτρα και ξόρκια, spooky walking tours και ghost hunting είναι από τα λίγα που συναντάς στο πέρασμά σου από τις κεντρικές οδούς της παλιάς πόλης. Ένα μέρος που αξίζει ανεπιφύλαχτα να επισκεφτείς εκτός από το ιστορικό κέντρο είναι το Dean Village,ένα κρυμμένο χωριό μόλις 15 λεπτά με τα πόδια μακριά, με μικρά πέτρινα σπιτάκια και ένα ποταμάκι να το διασχίζει νωχελικά!  Ακόμη, αξίζει μία επίσκεψη στο National Museum of Scotland, το οποίο είναι άκρως διαδραστικό, ενδιαφέρον και διασκεδαστικό για μικρούς και μεγάλους! Αφού απολαύσαμε τις τελευταίες 3 μέρες του ταξιδιού μας στην πόλη επιστρέψαμε με απευθείας πτήση της Aegean Airlines και αμέσως κάναμε τα σχέδιά μας για το επόμενο οικογενειακό τουρ.

Αν κάποιος μας ρωτούσε εάν ήταν εύκολο να κάνεις όλο αυτό το πρόγραμμα με ένα τρίχρονο παιδί, φυσικά και θα του απαντούσαμε πως δεν ήταν, όμως άξιζε 100% , αφού δημιουργήσαμε μοναδικές οικογενειακές αναμνήσεις, είδαμε υπέροχες εικόνες και αποκτήσαμε μοναδικές εμπειρίες!

© 2023, Ioanna Kasampa. All rights reserved.

Travel Editor at 64

#Familytraveler #coupletraveler #fashionoriented #education #storyteller

Είμαι η Ιωάννα Κασαμπά και μπήκα στην ταξιδιωτική παρέα του travelvibe από το 2023. Τα ταξίδια για μένα είναι ζωτικής σημασίας και δεν μπορώ να με φανταστώ να μην ταξιδεύω ή να μην έχω στα σκαριά κάποια από αυτά! Zω μόνιμα στο όμορφο νησί της Χίου και μέχρι στιγμής έχω ταξιδέψει σε 35 χώρες εντός κι εκτός Ευρώπης. Πιο ψηλά στην λίστα μου θα έβαζα τα ταξίδια που κάναμε στο Μπαλί, το Μαρόκο, τον γύρω της Νορβηγίας, το traintrip σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο και το Αμπού Ντάμπι. Κυρίως ταξιδεύω με την οικογένειά μου καθώς είμαι μητέρα δύο μικρών αγοριών ή ως ζευγάρι με τον σύντροφό μου. Έως τώρα έχω γράψει άρθρα για τον γύρω της Ανδαλουσίας στην Ισπανία και για τον γύρο της Μεγάλης Βρετανίας. Κάθε ταξίδι για μένα ξεκινάει αρκετό καιρό πριν, αφού φροντίζω να έχω κάνει έρευνα όχι μόνο για τη διαμονή και το φαγητό, αλλά για τον πολιτισμό, την τοπική ιστορία που διακατέχει έναν τόπο. Ακόμη φροντίζω να επισκέπτομαι πιο αυθεντικές γειτονιές και να παρατηρώ πώς ζουν οι locals εκεί αλλά και να γεύομαι το street food. Σιχαίνομαι οτιδήποτε τουριστικό και αποφεύγω τις ώρες αιχμής και την πολυκοσμία. Ακόμη, κάθε χώρα αποτελεί για μένα μία πρόκληση αλλά και πρόσκληση όχι μόνο στην κύρια πόλη ή πρωτεύουσά της αλλά και στις επαρχίες της, οπότε ένα σύντομο ή ένα πιο εκτεταμένο τουρ έξω από τα μεγάλα αστικά κέντρα είναι απαραίτητη! Είναι σημαντικό για μένα το ταξίδι να καλύπτεται από φωτογραφίες υψηλής αισθητικής αλλά και με styling προτάσεις που με αντιπροσωπεύουν. Κάτι που πρέπει να ξέρεις για μένα είναι ότι είμαι μία παθιασμένη εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και θεωρώ ότι τα ταξίδια είναι ένα ανοιχτό, δημιουργικό σχολείο, έτσι ένα από τα όνειρά μου θα ήταν κάποια στιγμή να ταξιδέψω με τους μαθητές μου στο εξωτερικό και να πάρουν όλη αυτή την πολύτιμη γνώση και εμπειρία. Στον ελεύθερό μου χρόνο αγαπώ να κάνω γυμναστική και να χαζεύω πτήσεις στο skyscanner! Τυχαίο; Εάν θέλεις να πάρεις περισσότερη ταξιδιωτική έμπνευση ακολούθησέ με στα social media. #Familytraveler #coupletraveler #fashionoriented #education #storyteller

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.