Fresh Vibes Greece All Over Me

Πάρος τέλη Σεπτεμβρίου, λέτε;

Πάρος

Τέσσερις μέρες γνωριμίας με τις Κυκλάδες

Όταν έχεις περάσει τον Ιούνιο παλεύοντας με τα κύματα στον Βόρειο Ατλαντικό και με τον αέρα στην Ισλανδία και τα νησιά Φερόε, αξίζεις λιγάκι κανονικές διακοπές, έτσι; Πάρος, λοιπόν!

Πρώτες εντυπώσεις

Για να φτάσουμε στην Πάρο από την Κρήτη , επιβιβαστήκαμε στο SUPERFERRY II της Golden Star Ferries από το Ηράκλειο. Περάσαμε από τη Σαντορίνη, και μετά από δύο ώρες περίπου, δέσαμε και στην Πάρο! Με τα κάτασπρα σπίτια της, μας καλωσόριζε.

Τι καλύτερο από το να χαθούμε απευθείας στα στενά της, άλλωστε αυτό είναι και το χαρακτηριστικό της Παροικιάς, κι όχι μόνο. Περπατήσαμε προς το κάστρο, στην εκκλησία της Παναγίας Εκατονταπυλιανής, ήπιαμε τον καφέ μας μέσα στο μπλε και το λευκό των σπιτιών της.

Συνεχίσαμε στη Νάουσα. Την πολύβουη, την όμορφη, την πλήρως τουριστικοποιημένη, πλέον. Ευτυχώς για εμάς, βέβαια, οι ορδές επισκεπτών αραιώνουν τέτοια περίοδο, ειδάλλως δε θα πηγαίναμε κιόλας. Η μεσημεριανή βόλτα μας στο λιμάνι ειδικά, μας αποζημίωσε. Τα ψαροκάικα, τα ταβερνάκια, o μικρός βραχίονας που επιτρέπει πανοραμικές φωτογραφικές από την άκρη του. Η Νάουσα διαθέτει το μεγαλύτερο αλιευτικό στόλο στις Κυκλάδες, μάλιστα! Πού να το σκεφτεί κανείς, χαμένος στην πολυκοσμία και την εικόνα που υπάρχει τους καλοκαιρινούς μήνες.

Πάμε και πεζοπορία, στο καλύτερο μέρος της Πάρου!

Δε γινόταν κι αλλιώς. Τη δεύτερη μέρα, μετά από το πρωινό μας στην παραλία, αφήσαμε το αυτοκίνητο δίπλα στο μοναστήρι Αγίου Ιωάννη του Δέτη και πήραμε τα μονοπάτια στο περιβαλλοντικό πάρκο Πάρκου.

Αλλιώς το λένε και Πάρκο Βράχων, κι είναι ένα ωραίο και ήσυχο μέρος με πολλές σύντομες και εύκολες πεζοπορικές διαδρομές για όλους (20 με 40 λεπτά η κάθε διαδρομή). Είτε με παρέα, είτε με την οικογένειά σας, σας συνιστούμε να δοκιμάσετε και να δείτε αυτό το ιδιαίτερο και ακόμη αρκετά παρθένο μέρος του νησιού.

Πάρος

Εμείς περπατήσαμε μέχρι τον φάρο, κι έπειτα προς την άλλη πλευρά. Εκεί όπου οι μικρές παραλίες διαδέχονται η μία την άλλη, όλες ήρεμες και πάνω απ’ όλα χωρίς ξαπλώστρες, σκουπίδια, αποτσίγαρα. Δεν θα σας αποκαλύψουμε σε ποιες κολυμπήσαμε, αφήνουμε να τις ανακαλύψετε μόνοι σας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι, όσο πιο πολύ περπατήσετε, τόσο περισσότερο θα ανταμειφθείτε!

Ηλιοβασίλεμα από τα λίγα

Προέκυψε αναπάντεχα εκείνη τη μέρα, μπορούμε να πούμε. Μετά από οδήγηση μέχρι και τη γνωστή παραλία Σάντα Μαρία, πήραμε ξανά το δρόμο για την Παροικιά. Απόγευμα είχε φτάσει, ήμασταν και λιγάκι κουρασμένοι από τη ζέστη και το περπάτημα στο περιβαλλοντικό πάρκο, κι έτσι η άφιξή μας στο Villa Ble ήταν αυτό που χρειαζόμασταν. Πλήρως εξοπλισμένο και με χώρους για οικογένειες και μεγάλες παρέες, είναι σε προνομιακή θέση, όπως καταλάβαμε! Έχοντας θέα τον κόλπο της Παροικιάς, ξεκουραστήκαμε κι απολαύσαμε το δείπνο μας, ενώ ο ουρανός βαφόταν στις αποχρώσεις του κόκκινου και του πορτοκαλί μπροστά μας.

Λεύκες και ανατολική πλευρά

Το πιο γνωστό χωριό του νησιού μας περίμενε την επόμενη. Οι αποστάσεις μικρές ούτως ή άλλως, οπότε σύντομα κάναμε τη βόλτα μας στις Λεύκες με τα στενά σοκάκια, τα παραδοσιακά σπίτια, τη μικρή κεντρική πλατεία, τα λουλούδια και την εκκλησία της Αγίας Τριάδας να ξεχωρίζει.

Το χωριό μας άρεσε πολύ, παρά τον αρκετό κόσμο που είχε για την εποχή. Αξίζει να περάσετε μια μέρα σε αυτό το κουκλίστικο χωριό, να πιείτε ένα καφεδάκι στην πλατεία ή να φάτε λουκουμάδες με πανοραμική θέα στο Lefkes Donuts House.

• Επίσης, για όσους επισκεφτείτε τις Λεύκες με μωρό – νήπιο, καλό θα ήταν να έχετε μάρσιπο ή σακίδιο μεταφοράς μαζί σας. Τα πλακόστρωτα στενά και τα πολλά σκαλοπάτια δεν ενδύκνεινται για καρότσι. Σε περίπτωση που έχετε μόνο καρότσι, θα μπορούσατε να το αφήσετε σε κάποιο καφενείο, για να περπατήσετε πιο άνετα.

Από τις Λεύκες ο δρόμος μας έβγαλε στη Μάρπησσα και στο Πίσω Λιβάδι. Πιο ήσυχα εκεί πλέον, τέλος Σεπτεμβρίου άλλωστε. Καφετέριες, εστιατόρια, γαλήνια θάλασσα, ψαροκάικα.

Συνεχίζοντας νότια πλέον, είδαμε κι εμείς την περίφημη Χρυσή Ακτή. Τεράστια σε μήκος, με τη χρυσαφένια αμμουδιά, τις σχολές surfing, αλλά και πολύ χώρο για παιχνίδια χωρίς φασαρία. Μετά ο Δριός και τα Γλυφά, όπου θα μέναμε τις δύο επόμενες μέρες.

Οικογενειακή γαλήνη

Τις υπόλοιπες δυο μέρες αποφασίσαμε απλά να χαλαρώσουμε, και επιλέξαμε ήρεμη ανατολική πλευρά και τα αυτόνομα διαμερίσματα του Glyfa Village. Μπάνια στην παραλία, παιχνίδι με τον γιο μας στον παιδότοπο του ξενοδοχείου, απογευματινή χαλάρωση στο μπαλκόνι χαζεύοντας το μπλε της θάλασσας. Χωρίς πεζοπορίες, χωρίς τρέξιμο. Απλά διακοπές.

Αφήνοντας πίσω μας την Πάρο, στο SUPEREXPRESS της Golden Star Ferries και πάλι για τη Νάξο, είχαμε ωραίες αναμνήσεις. Κυρίως η κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική, τα σοκάκια, το ερημικό και πολύ ιδιαίτερο πάρκο βράχων, τις Λεύκες και οι μέρες μας στα Γλυφά είναι όσα αγαπήσαμε περισσότερο.

Δείτε περισσότερα για εμάς και τα ταξίδια μας στο www.aktravelife.com
Ακολουθήστε μας στο Facebook και στο Ιnstagram.

© 2020, Α&Κ Travelife. All rights reserved.

Travel Editors at 12 | Website

Γεια σου! Είμαστε η Αλιόνα και ο Κώστας, μέλη του Travel Vibe από το 2019.

Αν θέλετε να μας γνωρίσετε λίγο καλύτερα και να βλέπετε τα ταξιδάκια μας live στα stories, ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Facebook. Πρόσφατα ξεκινήσαμε να ανεβάζουμε και TikTok, πείτε ένα γεια! 🙂

#familytravel #naturelover #adventuretravel #roadtriplover #lowbudget

About

Γεια σου! Είμαστε η Αλιόνα και ο Κώστας, μέλη του Travel Vibe από το 2019. Είτε πρόκειται για ολιγόωρη εκδρομή, πεζοπορία, γνωριμία με ένα μικρό χωριό του τόπου μας, είτε για πολυήμερο ταξίδι οπουδήποτε στον κόσμο, αγαπάμε να ταξιδεύουμε και μετά να γράφουμε για τις εμπειρίες μας. Μέχρι στιγμής έχουμε επισκεφτεί περίπου 50 χώρες. Πάνω από τις μισές με συνοδοιπόρο τον γιο μας, που γεννήθηκε το 2017 και από τον πρώτο μήνα της γέννησής του μας ακολουθεί παντού. Λατρεύουμε τη φύση, το κάμπινγκ, τις πεζοπορίες και τα απλά πράγματα, μας αρέσουν όμως και κάποια ιδιαίτερα μουσεία, το περπάτημα στις πόλεις και μια αξιόλογη παράσταση. Είμαστε κυρίως low budget ταξιδιώτες. Δε θα μπορούσε να γίνει και διαφορετικά άλλωστε, εφόσον ταξιδεύουμε συχνά. Από την άλλη, θα διαθέσουμε χρήματα για διαμονή σε αξιόλογο κατάλυμα, αν πραγματικά το θέλουμε. Έχουμε διανυκτερεύσει σε ξενοδοχεία, διαμερίσματα, hostel, αλλά και σε πρόποδες ηφαιστείων στη σκηνή μας, ακόμη και μέσα στο αυτοκίνητο. Ταξιδεύουμε με αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, αυτοκίνητο ή μηχανάκι. Ναι, σημασία έχει να ταξιδεύουμε και να γνωρίζουμε νέα μέρη, αν και πολλές φορές επιλέγουμε να επιστρέφουμε σε προηγούμενους προορισμούς, για να δούμε καλούς φίλους. Έχουμε μεγάλη αδυναμία στα οδικά ταξίδια. Έτσι, το 2019 αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε μια παύση στην επαγγελματική μας ζωή, και φύγαμε οδικώς από την Κρήτη μέχρι την Ισλανδία! 3 μήνες στο δρόμο μας έμαθαν πολλά και μας έδεσαν ακόμη περισσότερο σαν οικογένεια. Ήταν πραγματική περιπέτεια! Στο Travel Vibe γράφουμε για τα αγαπημένα μας μέρη, προσπαθούμε να σας μεταφέρουμε στο πνεύμα του κάθε ταξιδιού και να δώσουμε κάποιες πρακτικές συμβουλές ή χρήσιμες πληροφορίες. Όλα τα ταξίδια τα σχεδιάζουμε και τα οργανώνουμε μόνοι μας, και θεωρούμε πως αυτό είναι και από τα πιο ευχάριστα κομμάτια της κάθε εμπειρίας. Αν σας αρέσει το διάβασμα και θέλετε να βουτήξετε στις ολοκληρωμένες ταξιδιωτικές ιστορίες μας, μπείτε στον ιστότοπό μας www.aktravelife.com. Αν θέλετε να μας γνωρίσετε λίγο καλύτερα και να βλέπετε τα ταξιδάκια μας live στα stories, ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Facebook. Πρόσφατα ξεκινήσαμε να ανεβάζουμε και TikTok, πείτε ένα γεια! :) #familytravel #naturelover #adventuretravel #roadtriplover #lowbudget

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.