Food Stories Fresh Vibes

Γλυκά στο χέρι στους Χριστουγεννιάτικους δρόμους του Λονδίνου

Χριστούγεννα! Η πιο αγαπητή γιορτή από μικρούς και μεγάλους καταφθάνει και το μέρος που μπορείς να νιώσεις περισσότερο από οπουδήποτε αλλού το Christmas spirit στην Ευρώπη είναι το Λονδίνο! Φωτάκια και λαμπιόνια παντού, Χριστουγεννιάτικα τραγούδια και άπειρος κόσμος να ψωνίζει στα γιορτινά στολισμένα μαγαζιά. Μια βόλτα στο κέντρο της πόλης θα σε βάλει κατευθείαν στο mood των Χριστουγέννων.

Χριστουγεννιάτικος στολισμός με λαμπάκια που σχηματίζουν έναν άγγελο σε πολυσύχναστο δρόμο του Λονδίνου και πίσω αυτοκίνητα και κτίρια και το χαρακτηριστικό κόκκινο λεωφορείο.

Το σίγουρο είναι ότι το Λονδίνο τα Χριστούγεννα είναι σκέτη υπερπαραγωγή! Περπατήσαμε στους πιο γνωστούς κεντρικούς δρόμους όπως τη Regent streer, την Bond, την Oxford Street και την Carnaby που είναι από τις πιο εντυπωσιακές και όσες φορές να τις δεις πάντα μένεις με το στόμα ανοιχτό! Εντύπωση μας έκαναν οι διάφορες ποδηλατοάμαξες που ήταν στολισμένες με φωτάκια και έπαιζαν Χριστουγεννιάτικες επιτυχίες όπως το πασίγνωστο Last Christmas των Wham που ηχεί ακόμα στα αυτιά μας. Επειδή όμως Χριστούγεννα εκτός από όλα τα άλλα σημαίνει και γλυκά, βασικά άπειρα γλυκά, εμείς κάναμε μια βόλτα στα Christmas markets της πόλης και όχι μόνο και δοκιμάσαμε γλυκά στο χέρι που η γεύση τους μας έκανε να νιώσουμε πάλι παιδιά.

Ο δρόμος Carnaby του Λονδίνου, στολισμένος με μπλε φωτάκια

Γλυκά στο χέρι στο Χριστουγεννιάτικο Λονδίνο

Bens Cookies στο Covent Garden

Ίσως, τα καλύτερα cookies που δοκιμάσαμε ποτέ! Κάνοντας μια βόλτα στο στολισμένο Covent Garden με άπειρα μαγαζιά κάθε είδους και διάφορους καλλιτέχνες του δρόμου να παίζουν μουσική βρήκαμε τα Bens Cookies που είχαμε ακούσει ότι είναι τα καλύτερα. Πρόκειται για αλυσίδα καταστημάτων της Αγγλίας που έχει υποκατάστημα στην Αμερική και σύντομα θα υπάρχουν και στο Παρίσι. Τα συγκεκριμένα μπισκότα είναι πάντα φρέσκα και αφράτα. Το κάθε cookie κοστίζει 2 λίρες και είναι από το πιο τίμιο value for money που δοκιμάσαμε στο Λονδίνο. Εμείς πήραμε το triple chocolate που είμαστε λάτρεις της σοκολάτας και αυτό με τη γεύση πορτοκάλι που ήταν του ονείρου. Αν πας βάλτο στη λίστα σου οπωσδήποτε!

Fudge στην Leicester square

Ένα από τα πιο παραδοσιακά γλυκά στο χέρι που θα φας στην Αγγλία είναι το Fudge. Ουσιαστικά είναι ένα γλυκό ιδιαίτερα μαστιχωτό που το φτιάχνουν σε διάφορες γεύσεις. Συνήθως το έχουν στους πάγκους κομμένο σε σχήμα κύβου. Εμείς φάγαμε με καραμέλα και σοκολάτα που κυριολεκτικά έλιωνε στο στόμα και ένα ακόμα με σοκολάτα και ξηρούς καρπούς. Αν βρεθείς εκεί τώρα τις γιορτές αξίζει να το δοκιμάσεις!

Donuts στο Donutelier

Κάνοντας τη βόλτα μας στο παντού φωτισμένο από λαμπάκια Λονδίνο, κοντά στην Leicester square είδαμε ένα κατάστημα που πουλούσε donuts που μας κέντρισε το ενδιαφέρον. Ο λόγος για το Donutelier στην οδό  Charing Cross 48-50. Όλη η βιτρίνα του μαγαζιού ήταν γεμάτη με λαχταριστά και πολύχρωμα donuts, υπέροχα διακοσμημένα κάτι που μας έκανε δύσκολα να αντισταθούμε. Οι γεύσεις ήταν άπειρες όπως donut με oreo, με γεύση blueberry, passion fruit, φιστίκι, λευκή σοκολάτα και πολλές άλλες. Αφού τα φωτογραφίσαμε πήραμε να δοκιμάσουμε στο χέρι το frosty mont blanc donut με καραμελωμένα φουντούκια, φραγκοστάφυλο και flakes καρύδας που στην κορυφή είχε σαντυγί και raspberry.

Καραμελωμένα φυστίκια στο Big Ben

Τέλος, δε γινόταν να μην κάνουμε μια βόλτα στο επιβλητικό Big Ben και να μη φωτογραφηθούμε με φόντο τον Τάμεση και το London eye. Μέσα στον άπειρο κόσμο βρήκαμε ένα πλανόδιο πωλητή που πουλούσε καραμελωμένα φιστίκια που μοσχομύριζαν και ως γνωστοί γλυκατζήδες δε γινόταν να μη φάμε. Τα καραμελωμένα φιστίκια τα πωλούσε σε πλαστικό ποτηράκι που κόστιζε 4 λίρες. Ένα street food γλυκό που αξίζει να δοκιμάσεις και είναι τόσο όσο για να σε γλυκάνει και να σε χορτάσει.

Πως φτάσαμε ως εκεί

Το γλυκό αυτό ταξίδι το πραγματοποιήσαμε με την Aegean on time χωρίς κουραστικές καθυστερήσεις. Σε κάτι λιγότερο από 4 ώρες βρεθήκαμε με μια απευθείας πτήση από την Αθήνα στο Χριστουγεννιάτικο Λονδίνο. Δεν καταλάβαμε καν πως πέρασαν οι ώρες γιατί στην πτήση είχαμε wifi και φυσικά κυρίως γεύμα, γλυκό σνακ και επιλογές ανάμεσα σε καφέ, χυμό, αναψυκτικό και τσάι.

Αν είσαι λάτρης των Χριστουγέννων και των γλυκών τότε ήρθε η στιγμή να κάνεις στον εαυτό σου δώρο ένα ταξίδι στο εντυπωσιακό Λονδίνο!

© 2023, Konstantinos Skafidas. All rights reserved.

Operations Manager & Travel Editor at 03

Hello, Είμαι ο Κωνσταντίνος Σκαφίδας!

Hello, Είμαι ο Κωνσταντίνος Σκαφίδας! Eχω τελειώσει το Ιστορικό Αρχαιολογικό της Φιλοσοφικής Αθηνών αλλά πλέον ασχολούμαι με τα social media και το digital marketing. Μεγάλωσα σε ένα χωριό του Αγρινίου τα Καλύβια αλλά από τα 18 μου ζω και εργάζομαι στην Αθήνα. Αφιερώνω αρκετό χρόνο μέσα στη μέρα μου στο Instagram και στο Tik tok, ανεβάζοντας περιεχόμενο από τα ταξίδια μου και κυρίως τις εμπειρίες μου από τα μαγαζιά που επισκέπτομαι συχνά πυκνά για φαγητό. Λατρεύω τα ταξίδια γιατί εκτός από τις εμπειρίες, τις γνώσεις, τις γεύσεις και τις εικόνες που παίρνει κανείς από αυτά σε κάνουν να ζεις σε ένα βραχυπρόθεσμο παράλληλο σύμπαν, ξεφεύγοντας λίγο από τη ρουτίνα και την καθημερινότητα. Αγαπώ να εξερευνώ νέους τόπους και έπειτα από κάθε ταξίδι νιώθω μια εσωτερική ανανέωση, μια διαφορετική δυναμική και νιώθω πως ένας ακόμα στόχος εκπληρώθηκε. Μου αρέσουν πολύ τα μουσεία και να μαθαίνω για την ιστορία κάθε προορισμού που επισκέπτομαι! Σε κάθε ταξίδι προσπαθώ να ζήσω όπως ζουν οι locals, αποφεύγοντας όσο γίνεται τα πολύ τουριστικά μέρη και πάντα τα souvenirs μου είναι κυρίως φαγώσιμα από το σούπερμαρκετ, (τα μαγνητάκια δε με τρελένουν). Ένα ακόμη souvenir είναι τα Instagram stories, τα reels και τα βιντεάκια στο Tik tok μου. Έχω ταξιδέψει προς το παρόν μόνο στην Ευρώπη και σε περιοχές της Ελλάδας, αλλά θα ήθελα όσο πιο σύντομα γίνεται να δω και τις υπόλοιπες ηπείρους του πλανήτη. Οι αγαπημένες μου εποχές για να ταξιδεύω είναι όλες εκτός από τον χειμώνα. Με το κρύο με πιάνει μια εσωστρέφεια αλλά πιστεύω στο μέλλον να το διορθώσω. Μέσα από το Travelvibe έχω μάθει και θα μάθω αρκετά ακόμα, έχω γνωρίσει νέους ανθρώπους με κοινό μας την αγάπη μας για τα ταξίδια. Το καλύτερο βέβαια είναι ότι μου δίνει την ευκαιρία να εκφράζω τις ταξιδιωτικές μου εμπειρίες, ζώντας ξανά το ταξίδι! Αγαπημένοι μου προορισμοί μέχρι στιγμής είναι η Φλωρεντία, το Βερολίνο, το Παρίσι και φυσικά τα ελληνικά νησιά το καλοκαίρι! Τέλος, σε κάθε προορισμό προσπαθώ να βρω που υπάρχει το καλύτερο γλυκό (γιατί είμαι λάτρης) για να το δοκιμάσω και να πάρω για την επιστροφή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.