Fresh Vibes Greece All Over Me

Η εμπειρία μου από το Ρεθεμνιώτικο καρναβάλι

Κοπέλα που φωτογραφίζεται σε έναν ζωγραφισμένο τοίχο άσπρο με μια ζωγραφιά - γλάστρα και στη διπλανή εικόνα ένα καρναβαλικό ομοίωμα

Είχα μια λίστα στο μυαλό μου με πράγματα που «έπρεπε» να είχα κάνει όσο ήμουν φοιτήτρια. Να πάω στη Ρώμη, μπουζούκια, σε καρναβάλι… Μπουζούκια πήγα στα 30 μου, στο καρναβάλι φέτος και Ρώμη ε, δεν έχω πάει ακόμη.

Φέτος, λοιπόν, είχα την ευκαιρία να δω από κοντά το Ρεθεμνιώτικο καρναβάλι, ένα από τα μεγαλύτερα της Ελλάδας. Και απ’όσο μου είπαν οι ντόπιοι, αυτή τη χρονιά η προσέλευση του κόσμου ήταν τεράστια. Οι προετοιμασίες ξεκινάνε από τον Οκτώβρη και έρχονται ομάδες από όλη την Ελλάδα. Είναι κάτι σαν παράδοση, οι παλιοί φοιτητές να γυρίζουν στο Ρέθυμνο για το καρναβάλι.

Έφτασα πρωί Σαββάτου στο Ρέθυμνο και συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο BananaMoon. Είναι 5 λεπτά έξω από την πόλη και αν με ρωτάς το σημείο είναι ιδανικό γιατί ήμασταν δίπλα στη θάλασσα (όπου και κάναμε τις πρωινές μας βόλτες) αλλά και πολύ κοντά στην εθνική οδό. Ένα άλλο πρόβλημα που αποφύγαμε ήταν να μας κλείσουν το αμάξι μιας και αυτές τις μέρες το μισό κέντρο του Ρεθύμνου είναι κλειστό.

Κοπέλα με πιτζάμες στο κρεβάτι με laptop

Πρώτη κίνηση ήταν να πάμε στη λίμνη Κουρνά για φαγητό και όταν λέμε φαγητό σε τέτοια μέρη μιλάμε για αντικριστό, αυτόν τον παραδοσιακό τρόπο ψησίματος της Κρήτης.

Θάλασσα και βράχος και ξύλινοι φράχτες

Φάγαμε με ηρεμία και υπέροχη θέα και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να πάρουμε τις αποκριάτικες στέκες μας και να παρακολουθήσουμε τη βραδινή παρέλαση.

Μπλεχτήκαμε και εμείς με τον κόσμο, χαθήκαμε 3-4 φορές με την παρέα μας, τραγουδήσαμε, χορέψαμε… Κόσμος παντού, δυνατή μουσική, παρέες που γελούσαν. Το πάρτι κράτησε μέχρι το πρωί.

Καρναβαλικό ομοίωμα

Την Κυριακή επιλέξαμε να γυρίσουμε τα γύρω χωριά αντί για τη μεγάλη παρέλαση, αλλά λιγάκι μετανιώσαμε που χάσαμε τα πυροτεχνήματα. Το κρατάμε για του χρόνου!

Φαγητό στο Ρέθυμνο

Το βράδυ της Κυριακής φάγαμε στο Ραγισμένο Τσουκάλι, ένα πολύ όμορφο ταβερνάκι στο χωριό Πηγή. Με ξυλόσομπα και πέτρα στους τοίχους, ήταν ό,τι καλύτερο για χαλαρές στιγμές με την παρέα.

Την Καθαρά Δευτέρα μετά από μια γρήγορη βόλτα στο Ρέθυμνο, πήγαμε στο χωριό Γεράνι που γίνεται η παραδοσιακή παρέλαση της καμήλας και μαγειρεύουν χταποδάκι στην πλατεία του χωριού. Ο ήλιος έλαμπε και περιπλανηθήκαμε στα στενάκια που είχαν πολύ όμορφες απεικονίσεις στους τοίχους.

Κοπέλα καθισμένη σε καρέκλα μπροστά από ένα ξενοδοχείο με πισίνα

Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο πραγματικά κατάκοπες αλλά πολύ ανανεωμένες από τι τριήμερο μας και εγώ έχοντας κάνει κάτι ακόμη από τη λίστα μου!

Επόμενος στόχος: η Ρώμη!

Για περισσότερο Travel Vibe πάτησε εδώ.

© 2024, Kylee Papadaki-Makroyianni. All rights reserved.

Athens & Food Editor at 53

#Foodie #FoodTraveller #SoloTravel #PetFriendly

Γεια! Είμαι η Κάιλη, μέλος του Travelvibe από το 2023. Ζω σε Αθήνα και Ηράκλειο Κρήτης ανάλογα τις υποχρεώσεις και τα κέφια. Γράφω κυρίως για το που θα βρεις το καλύτερο φαγητό αλλά και για ταξίδια που κάνω με τις φίλες μου αλλά και μόνη μου. Η πιο πρόσφατη ασχολία μου είναι να φτιάχνω video με vlogs από την καθημερινότητά μου και με τα μέρη που έφαγα και μου άρεσαν. Ταξιδεύω κυρίως στην Ευρώπη (αν και θα ήθελα ο επόμενος μου προορισμός να είναι είτε η Αίγυπτος είτε το Μαρόκο) κι έχω ζήσει 3 χρόνια στην Κωνσταντινούπολη. Με λες και local! Αγαπημένη μου πόλη είναι η Μαδρίτη, έχω πάει ήδη 2 φορές αλλά δε θα με πείραζε να πηγαίνω μια φορά τον χρόνο. Λατρεύω το ελληνικό καλοκαίρι και δεν μπορώ να με φανταστώ να μην επισκέπτομαι τουλάχιστον ένα νέο νησί κάθε χρονιά (είμαι νησιώτισσα, με καταγωγή από τον Πόρο και την Κρήτη). Επαγγελματικά, ασχολούμαι με τα social media και στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να ανακαλύπτω νέα μέρη για φαγητό ή να δοκιμάζω έθνικ κουζίνες. Θα με βρεις πολύ συχνά να δουλεύω με το laptop μου σε κάποιο ωραίο καφέ. Κάτι που φροντίζω να υπενθυμίζω σε όλους είναι πως έχω έναν γάτο, τον Τέλη, ο οποίος είναι πολύ περιπετειώδης και ταξιδεύει συχνά μαζί μου. #Foodie #FoodTraveller #SoloTravel #PetFriendly

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.